Hrvatska turistička zajednica (HTZ) provodi posebnu promotivnu kampanju fokusiranu na promociju poslovnog turizma, kao jednog od ključnih segmenata hrvatske turističke ponude. Kampanja se provodi do kraja prosinca ove godine na tržištima Francuske, SAD-a, Njemačke, Austrije, Velike Britanije, Beneluxa, Italije, Rusije i Slovenije, a  komunikacijski kanali putem kojih se provodi kampanja su društvene mreže (LinkedIn), print oglasi u specijaliziranim MICE izdanjima te online kanali oglašavanja.

Produljenje sezone

– Istraživanja među hotelijerima pokazuju da poslovni gosti čine 10 do 15 posto udjela svih hotelskih gostiju. Nastavit ćemo s promocijom ovog proizvoda na ključnim stranim tržištima s ciljem značajnijeg produljenja turističke sezone – izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Istodobno, HTZ do sredine prosinca provodi promotivnu kampanju čiji je cilj promocija svih finalista i pobjednika natječaja EDEN – Europske destinacije izvrsnosti. Osim Hrvatske, kampanja koja promovira sve destinacije finaliste provodi se putem društvenih mreža na tržištu Slovenije, Njemačke i Austrije. Do sada su predstavljene destinacije Bilje, Karanac, Veliko Trojstvo, Roč, općina Sveti Martin na Muri, Čakovec – grad Zrinskih, Sinj – grad Alkara, Sisak – grad pobjeda, itd. U narednim danima slijedi predstavljanje Parka prirode Papuk, dvorca Trakošćan, Parka prirode Lastovsko otočje, Daruvara, Varaždina, Srijema i Slavonije, Zagorja – Bajke na dlanu te ostalih finalista.

Primjer dobre prakse

Pobjednička destinacija, nositeljica titule EDEN, promovira se na službenim stranicama Europske komisije (EK) i HTZ-a te se zajedno s finalistima kao primjer dobre prakse predstavlja na europskoj razini. Dosadašnje hrvatske destinacije pobjednici EDEN izbora su: Vukovar – Vučedol – Ilok, Gornje Međimurje, Stancija 1904 Svetvinčenat, Pustara Višnjica (Slatina), Grad Nin, NP Sjeverni Velebit, Grad Đurđevac i Općina Sv. Martin na Muri.