Šokantno

Ekspresno povučene konzerve graha iz Konzuma. Unutra pronađen štakor

Objavljeno: 08.05.2024. zagorjeinternational

Konzum je odlučio povući konzervirani grah u kojem je kupac pronašao štakora! Šokantnu vijest o tome objavila je jučer potrošačka udruga “Halo, inspektore”, a vrlo brzo stigla je reakcija Konzuma i sanitarne inspekcije. 

– Sanitarna inspekcija Državnog inspektorata je odmah po zaprimanju Vaše predstavke koja se odnosila na prijavu potrošača o kupljenoj konzervi smeđeg graha trgovačkog naziva “K plus Garden Good“ neto količine 400g, LOT broja L M261, Najbolje upotrijebiti do: 17.9.2026., proizvođača Fiamma Vesuviana, Italia, koju stavlja na tržište RH Konzum plus d.o.o., a za koju se navodi da su pronađeni dijelovi uginulog glodavca, dana 07.05.2024. godine obavila je inspekcijski nadzor u sjedištu predmetnog trgovačkog društva. Inspekcijskim je nadzorom utvrđeno da je predmetno trgovačko društvo odmah po zaprimanju prijave potrošača pokrenulo postupak prikupljanja svih podataka o samom proizvodu odnosno prikupljanju podataka o LOT-u i roku trajnosti, te su zatražili od proizvođača iz Italije da dostave očitovanje vezano za predmetnu prijavu. Po zaprimanju točnih podataka o LOT-u i roku trajanja sporne hrane dana 07.05.2024. godine isti je dobrovoljno pokrenuo postupak povlačenja navedenog lota s tržišta Republike Hrvatske – napisali su iz Državnog inspektorata, prenosi potrošačka udruga “Halo, inspektore”.

Oglasili su se i iz Konzuma. 

– Žao nam je zbog situacije koja se dogodila našem kupcu. Nastavno na zaprimljenu reklamaciju kupca, u koordinaciji s proizvođačem i svim nadležnim institucijama, poduzeli smo sve potrebne radnje sukladno internoj proceduri. Obavijestili smo proizvođača i zatražili očitovanje. Iako u ovom trenutku ne raspolažemo svim potrebnim informacijama, u kontaktu smo s proizvođačem te smo iz predostrožnosti i s ciljem zaštite naših kupaca, na vlastitu inicijativu, navedenu seriju proizvoda povukli iz prodaje – rekli su te dodali kako je proveden inspekcijski nadzor kojim je utvrđeno da je Konzum proveo sve potrebne aktivnosti i provjere.  

– Još jednom želimo izraziti naše žaljenje te ćemo svakako napraviti sve što možemo kako bi detaljno provjerili sve okolnosti i osigurali da se ovakve situacije ne ponavljaju. Za sve ostale informacije u potpunosti smo na raspolaganju kupcima putem našeg besplatnog potrošačkog telefona 0800/400-000 ili maila [email protected]  – odgovorile su Korporativne komunikacije Konzuma. 

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba