Popularni festival stiže u rovinjski hotel Lone 11. travnja

Vodeći komunikator Googleova AI Laba Deepmind, SpaceX-a i Facebooka uskoro na Danima komunikacija

Objavljeno: 18.02.2024. zagorjeinternational

Na Dane komunikacija, festival tržišnih komunikacija koji će se u rovinjskom hotelu Lone održati od 11. do 14. travnja, stiže komunikator s vjerojatno najimpresivnijim životopisom iz branše globalno – bivši voditelj komunikacija za SpaceX, prvi Facebookov voditelj izvršnih komunikacija, genijalni um koji stoji iza poznatih govora Marka Zuckerberga, a danas direktor globalnih komunikacija Googleova DeepMind AI research labaDex Hunter-Torricke!

Uz laskavu titulu jednoga od najprodavanijih ghostwritera New York Timesa, bogatu karijeru Hunter-Torrickeaobilježilo je više od desetljeća rada u srcu tehnološke industrije, tijekom kojega je upravljao komunikacijama titana industrije poput Elona Muska i Erica Schmidta, kao i lidera Silicijske doline i Ujedinjenih naroda. Danas predvodi komunikacije i marketing Googleova DeepMinda – jednog od vodećih svjetskih laboratorija umjetne inteligencije koji gradi sljedeću generaciju AI sustava na siguran i odgovoran način. Upravo je DeepMind razvio Gemini, Googleov veliki multimodalni jezični model koji je MIT Technology Review opisao kao vrhunac AI hypea.

Velika je vjerojatnost da će umjetna inteligencija odigrati transformativnu ulogu u današnjem društvu – uz nove tehnologije koje će promijeniti način na koji milijarde ljudi žive i rade, a Hunter-Torricke u DeepMindu igra ključnu ulogu u pisanju sljedećeg poglavlja o znanosti, tehnologiji, gospodarstvu i društvu diljem svijeta. U predavanju naziva Beyond Disruption: The Future of Communications and How to Tell a Human Story in an AI Age, koje će održati na Danima komunikacija, upravo će zato ilustrirati ključne lekcije o prelasku u središte promjene koje otvaraju pristup mogućnostima, razumijevanju povezanosti kao univerzalne sile i prihvaćanju pojave globalne generacije.

Stavimo malo umjetnu inteligenciju na stranu. Našeg najnovijeg festivalskog predavača bilo bi zanimljivo priupitati i o lekcijama koje je naučio dok je igrao šah sa Zuckerbergom ili o Muskovoj struji svijesti. Toliko zanimljivih i neispričanih tema na Danima komunikacija – poručio je Nikola Žinić, član organizacijskoga odbora Dana komunikacija.

Nikola Žinić

Podsjetimo, već je najavljen niz predavača izuzetnog festivalskog postava – sudionicima će se u Rovinju, uz Hunter-Torrickea, pridružiti i svjetski poznati bihevioralni ekonomist, psiholog i znanstvenik koji se bavi ljudskim ponašanjemDan Ariely; kreativni buntovnik iz Azije s više od tisuću priznanja za svoj radEugene Cheong; osnivač nekih među prvima viralnim Facebook stranicama i jedan od prvih koji su shvatili koliko društvene mreže mogu biti istinski utjecajne – Alex Partridge; stručnjakinja svjetskoga glasa koja povezuje digitalne inovacije s neuroznanošću Shivvy Jervis; prva odvjetnica specijalizirana za regulacije i autorska prava videoigara koja će nas povesti na putovanje kroz kontroverzni metaverse Micaela Mantegna – te niz drugih velikih svjetskih imena industrije koja će ponuditi neprocjenjiva iskustva, zavidna znanja i vrhunske uvide.

Svi kreativci, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji se i ove godine žele naći u društvu domaćih i svjetskih tržišnih lidera informacije o sudjelovanju mogu pronaći na službenim stranicama Dana komunikacija

O DANIMA KOMUNIKACIJA:

Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenata na svijetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the boxpristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promjena – i ovoga će proljeća u rovinjskom Loneu dočekati sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na službenim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.

O ORGANIZATORIMA:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu svjetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia dio svjetske mreže IAB Global Network.

Pratite nas na službenim Facebook i LinkedIn stranicama, a više o HURA-i saznajte na www.hura.hr.

Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svjetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Djelovanjem unutar Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažirane u rastu interaktivnog marketinga i inzistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizirane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.

 Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba