Otvorene ponude za izgradnju prve etape brze ceste Varaždin – Ivanec – Lepoglava - Krapina

STRIČAK: Ivanečko i lepoglavsko područje više neće biti prometno “slijepo crijevo”, a cesta će preuzeti i sav teretni promet

Objavljeno: 19.04.2023. zagorjeinternational

U Hrvatskim cestama d.o.o. u Zagrebu danas su otvorene ponude u postupku javne nabave za izgradnju prve etape brze ceste Varaždin – Ivanec – Lepoglava – Krapina.
Procijenjena vrijednost izgradnje prve faze brze ceste za dionicu Varaždin – Cerje Tužno je 34 milijuna eura bez PDV-a, a u postupku javne nabave pristigle su četiri ponude.

Približavanje turistima

– Varaždinska županija je izgradnju brze ceste Varaždin – Krapina uvrstila kao jedan od sedam prioriteta u Razvojni sporazum Sjever, što dovoljno govori o njenoj važnosti. Osim što će spajati dva županijska središta, Varaždin i Krapinu, jednako je značajno što ivanečko i lepoglavsko područje više neće biti prometno “slijepo crijevo”. Njenom izgradnjom kulturna i prirodna dobra, među kojima su dvorac Trakošćan, spilja Vindija, ugasli vulkan Gaveznica, ljepote Ivanščice i Ravne gore, “približit” će se turistima i svijetu. Konačno, od posebne je važnosti što će brza cesta olakšati svakodnevni život stanovnika koji žive na tom području, jer će s državnih i županijskih cesta sav teretni promet biti preusmjeren na novu prometnicu. Nadamo se da će investitor Hrvatske ceste u planiranom roku završiti postupak javne nabave te da će radovi što prije početi. Ovime će biti započeta izgradnja mreže brzih cesta na području Varaždinske županije – rekao je župan Anđelko Stričak.

Forsiranje jedne strane?

Cesta bi dakle trebala završiti u Krapini, međutim, Zagorci još ne znaju kojom trasom. Potvrdio nam je to još jednom župan Kolar:
– Ako imate županiju koju ćete forsirati, teško da možemo govoriti o ukupnoj investiciji, nego možemo govoriti o dijelovima investicije. Nije logično, niti normalno da se na području naše županije raspravlja o pet mogućih trasa ceste, da su se isfiltrirale dvije, i da mi još nismo sjeli, pritom mislim na Ministarstvo, Hrvatske ceste, Županiju, Grad Krapinu i naše gradove i općine, da to izanaliziramo i kažemo da je za nas konkretna trasa prioritet i da se počne s otkupom zemljišta, pripremom dokumentacije i ostalo. Dakle, mi imamo za sada još dvije moguće trase, iako za mene nema dileme, to je trasa preko Jesenja do Krapine. U Varaždinskoj županiji, s druge strane, već postoje ishođene građevinske dozvole na nekim dijelovima i radovi kreću. Ja čak ne mogu demantirati ministra Butkovića jer možda stvarno jest prioritet cesta kroz Varaždinsku županiju, ali zdrav razum nalaže da ne može isti projekt biti u toliko različitim fazama. Tu kasnimo dvije godine, no Ministarstvo, Vlada i Hrvatske ceste su očito odredile prioritet u ovom slučaju. Neka me netko demantira – kaže Kolar.  

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba