Sanacija šteta od potresa

Za devet zagorskih jedinica lokalne samouprave stiglo novih 17,5 milijuna kuna

Objavljeno: 06.12.2022. zagorjeinternational

U ponedjeljak je održano potpisivanje ugovora s korisnicima koji su ostvarili pravo na dodjelu sredstava preko Poziva “Vraćanje u ispravno radno stanje infrastrukture i pogona“ u području prijevoza oštećenih u potresu na području Krapinsko-zagorske županije. Ukupno je u svrhu obnove infrastrukture i pogona u području prijevoza, odnosno uspostave redovnog funkcioniranja sustava te obnove i dovođenja infrastrukture i objekata u području prijevoza na razinu prije potresa osigurano 55,5 milijuna kuna, a u ponedjeljak su potpisani ugovori za 12 lokacija, vrijednosti 17,5 milijuna kuna. Korisnicima su ugovore simbolično uručili krapinsko – zagorski župan Željko Kolar i pročelnica Upravnog odjela za javnu nabavu i europske fondove Vlatka Mlakar.

Župan Željko Kolar rekao je da je  ovo četvrti krug potpisivanja ugovora vezanih za vraćanje u izvorno stanje infrastrukture u području prijevoza, oštećene u potresu.

-Krenuli smo skromno s pet milijuna kuna, a na prvi poziv su se javili samo Grad Donja Stubica i ŽUC. Međutim, kolege su itekako marljivo radili na potrebnoj dokumentaciji, pa smo dva puta od Ministarstva graditeljstva tražili povećanje alokacije. Prvi puta za 20 milijuna, drugi za 30 milijuna kuna, a konačni rezultat je preko 50 milijuna kuna koje ćemo uložiti u sanaciju klizišta i propusta na našim županijskim i nerazvrstanim cestama. Ne treba govoriti koliko je to rasterećenje proračuna općina i gradova jer naši izvorni prihodi nisu veliki. Svi imaju svoje strateške projekte u provedbi i svako izdvajanje iz proračuna za tu vrstu radova je sigurno dodatno opterećenje. Na ovakav način smo ipak olakšali jedinicama lokalne samouprave da vrate prometnice u vozno ili fer stanje. Koristim priliku da ponovno pozovem sve gospodarstvenike, poduzetnike i obrtnike s područja naše županije i šire koji se bave tom vrstom građevine da se jave jedinicama lokalne samouprave na natječaje, jer novac treba potrošiti do 30. lipnja – poručio je Kolar.

Pročelnica Upravnog odjela za javnu nabavu i europske fondove Vlatka Mlakar podsjetila je da je Županija odlukom Vlade Republike Hrvatske određena kao tijelo zaduženo za provedbu financijskih doprinosa, odnosno o rasporedu sredstava namijenjenih za sanaciju šteta nastalih od potresa iz Fonda solidarnosti EU.

-Temeljem te odluke Županija je raspisala javni poziv, a svrha je podupiranje obnove infrastrukture i pogona u području prijevoza odnosno uspostava redovnog načina funkcioniranja. Ukupna alokacija je 55,5 milijuna kuna, a današnjim potpisom ugovora koji čine zadnju tranšu ugovora ukupno je dodijeljeno 99,7 posto ukupnog odobrenog iznosa odnosno 55,3 milijuna kuna. Prihvatljivi prijavitelji po ovom javnom pozivu bile su jedinice lokalne i područne regionalne odnosno javna poduzeća osnovana od jedinica lokalne ili regionalne samouprave, a rok za provedbu je do 30. lipnja 2023. godine – rekla je pročelnica Mlakar.

Ugovore o odobrenju potpora potpisali su gradonačelnik Krapine Zoran Gregurović, gradonačelnik Pregrade Marko Vešligaj, načelnik Bedekovčine Darko Ban, načelnik Huma na Sutli Zvonko Jutriša, načelnica Konjščine Antita Krok, načelnica Kraljevca na Sutli Blanka Stipčić Berić, načelnica Krapinskih Toplica Gordana Jureković i načelnica Mača Mladenka Mikulec Šimunec, a sredstva su odobrena i Općini Tuhelj.

Gradu Krapini dodijeljeno je 2.428.400 kuna, Gradu Pregradi 4.445.102,67 kuna, Općini Bedekovčina 945.358,75 kuna, Općini Mače 1.074.612,15 kuna, Općini Hum na Sutli 350.853,75 kuna, Općini Konjščina 465.625 kuna, Općini Kraljevec na Sutli 1.277.465 kuna, Općini Krapinske Toplice 5.138.750 kuna i Općini Tuhelj 1.350.000 kuna.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba