Žali se na Zagorski vodovod

Ovršili račun starici koja je više od četiri godine u domu i nije dobivala ni račune ni potpisivala rješenja

Objavljeno: 02.11.2016. mladenmandic

Branko Vagan iz Vučaka pokraj Donje Stubice, požalio nam se kako je Zagorski vodovod “sjeo” s ovrhom teti njegove supruge, danas 88-godišnjoj Gabrijeli Bekina iz naselja Samci pokraj Gornje Stubice.
– Sporno je to što je starica već više od četiri godine u Domu za starije i nemoćne osobe “Zelena oaza” u Andraševcu. Cijelo to vrijeme nije koristila vodu, a upitno je gdje su joj uopće slali uplatnice i opomene, ako su uopće i trebali slati, navodno za fiksni dio računa. Najspornije u svemu je to što se uopće nije mogla ni žaliti na rješenje o ovrsi, kad ga nikad nije ni primila, ni potpisala – kaže Branko Vagan. Dodaje kako Gabrijela nema skrbnika, pa ni oni nikad nisu mogli dobiti rješenje o ovrsi.

Dugovanje u zastari

– Njezina je mirovina 2.300 kuna, a ja i supruga do pune cijene doma dižemo svaki mjesec njezinu mirovina i još 1300 kuna s njezinog bankovnog računa, kako bi joj uplaćivali dom. No, u listopadu nisam mogao podići punu mirovinu jer je Zabočki vodovod s njezinog računa ovrhom skinuo 710 kuna za koje nemaju ni pravne osnove, jer je prema ispisu s FINA-e, dugovanje bilo u zastari. Ima li tu imalo moralnosti u javnom poduzeću i kod javnog bilježnika koji su u proceduru dali potraživanje koje im je u zastari – pita se Branko Vagan.
Dodaje kako se žalio i rekao da se naplati samo nekih možda 200-tinjak kuna, a da se zbog toga što se starica nije mogla žaliti, kad nije ni dobila rješenje, ovrha povuče.

Nisu ga htjeli primiti

No, dodaje Vagan, direktor Mario Mihovilić nije ga htio ni primiti, a kamoli saslušati.
– Ne razumijem kako oni koji dolaze očitavati brojila ne vide, neće vidjeti, ni znati da tu godinama nitko ne živi. Najlakše je samo poslati račune, pa ako se ne naplati, tu je uvijek sigurno rješenje – ovrha – kaže Branko Vagan dodajući kako je u cijeloj igri na sreću bio samo iznos od 700-tinjak kuna, no on je za nekog tko bi se našao u sličnoj situaciji mogao biti i puno, puno veći.
– Sad su si s računa i onako sve naplatili, no reagiram, kako bi druge upozorio na to kako se ovrhama okreće velik novac. I Zagorski vodovod dobro zarađuje od svojih klijenata, ali i javni bilježnici, jer su samo njihovi troškovi u ovom konkretnom slučaju iznosili 217 kuna – rekao je na kraju Vagan.



Jasmina Ricijaš iz Zagorskog vodovoda:

Nismo zaprimili nikakve podatke o promjeni adrese, prebivanja ili boravka u domu

– Zagorski vodovod d.o.o., Zabok prema predmetnom mjernom mjestu, u smislu obračuna i naplate vodne usluge, postupao je u ovom slučaju u skladu sa Zakonom o vodama, Zakonu o financiranju vodnog gospodarstva te ostalim podzakonskim propisima, a naročito izvršio ispravan obračun korištenja vodne usluge, uputio račune na ispravnu adresu korisnika, te za dospjela nenaplaćena potraživanja pokrenuo postupak prisilne naplate.
Iz evidencije Zagorskog vodovoda d.o.o., Zabok proizlazi da do dana pisanja ovog odgovora, a za predmetno mjerno mjesto, Zagorski vodovod d.o.o., Zabok nije zaprimio podatke o promjeni adrese prebivanja ili boravljenja korisnice, ili podatke o vlasničkoj ili drugoj promjeni mjesta potrošnje, a što je, nesporno, obveza korisnika vodne usluge. Stoga Zagorski vodovod d.o.o., Zabok moli sve koji brinu o starijim ili nemoćnim osobama da ispune obvezu prijave svih promjena koje se odnose na mjesto potrošnje, odnosno, korištenje vodne usluge – odgovorila nam je naš upit rukovoditeljica pravnih i općih poslova u Zagorskom vodovodu Jasmina Ricijaš.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba