Rovinj, 11. do 14. travnja. Dođite i vi!

“Storytelling je jedna od najvažnijih vještina današnjice, usavršit ćemo je na Danima komunikacija”

Objavljeno: 04.03.2024. zagorjeinternational

Što znači brendirati se kroz priču i kako svoju priču ispričati kvalitetno u vrijeme kada je internet zasićen POV fenomenom? Odgovore će na ‘Danima komunikacija’, uz dašak neuobičajenog humora, dati vrhunski storytelleri! Priče se pričaju gotovo jednako dugo koliko postoji i čovjek, a ništa ne prodaje bolje od kvalitetno prenesene emocije, što zna svaki komunikacijski stručnjak.

U dinamičnoj eri društvenih mreža vjerodostojno ispričana priča postaje glavni as u rukavu, a upravo će zato sudionike ‘Dana komunikacija’, festivala tržišnog komuniciranja koji će se u Rovinju održati od 11. do 14. travnja, inspirirati dvoje sjajnih storytellera – Marnick Vandebroek i Jessica Gioglio!

“Zauzmi se za ono u što vjeruješ”

– Dobar je rad nevidljiv, a tvoj je posao učiniti ga vidljivim. Stoga se zauzmi za ono u što vjeruješ i istakni se u životu i poslu – poručuje Marnick Vandebroek, globalno nagrađivani govornik, autor i komunikacijski trener, ujedno slamka spasa za više od stotinu tvrtki, menadžera i stručnjaka diljem svijeta, od korporativnih divova do startup-ova, koje vješto pretvara u majstore komunikacije. Neki ga smatraju certificiranim čarobnjakom riječi. Kombinirajući sa svojim znanjima i vještine NLP-a (neuro-lingvističkog programiranja), također je i dokazani stand-up komičar koji će, kada stane na pozornicu, očarati sve u prostoriji.

Svatko može naučiti izražavati se na moćan način. To nije dar, to je izbor, a inspiriranje drugih i predstavljanje vlastitih ideja počinje s nama samima, našom pričom i načinom na koji je prenosimo. Vandebroek svojom mudrošću obasipa sve željne znanja, potičući ih na djelovanje, što je i misija njegove knjige ‘Stand Up to Stand Out: Expressing Yourself in the Most Powerful Way’. Stoga će u istoimenom dinamičnom predavanju na glavnoj pozornici ‘Dana komunikacija’ pokazati kako u deset minuta ili manje oblikovati briljantne priče vrijedne slušanja nezaobilaznu pomoć kvalitetnog humora.

Upravo oni koji slušaju imaju moć, zato cilj dobrog storytellinga i jest očarati ih, a koja je tajna uspjeha kad je riječ o odnosu brenda i njegova korisnika? Jessica Gioglio tvrdi da je ključ u stvaranju emocionalnih poveznica, življenju u trenutku i inspiriranju autentičnih razgovora koji mogu pomaknuti planine i ono najvažnije, potaknuti akciju. Ova marketinška stručnjakinja specijalizirana za rast brendova te autorica bestsellera ‘The Laws of Brand Storytelling’ svoju priču kroji oblikujući identitete velikih brendova poput Dunkin’ Donutsa, TripAdvisora i Sprinklra, a smatra da storytelling, osim što osvaja kupce, garantira i njihovu lojalnost.

Niz uglednih predavača

TikTok, koji je proglasio unhinged storytelling vodećim trendom za 2024., potiče marketinške stručnjake na pitanja je li tradicionalni storytelling pao u zaborav i je li POV (point of view) njegova nova perspektiva? Što u vrijeme društvenih mreža znači lojalnost korisnika i postoji li na prezasićenom tržištu prostor za rast? U predavanju naziva ‘Storytelling Unhinged – Flipping The Script on Brand Narratives’ Jessica Gioglio će sa sudionicima ‘Dana komunikacija’ istražiti kako osloboditi storytelling njegovih tradicionalnih ograničenja, otkrivajući kako prihvaćanje nekonvencionalnosti može potaknuti neusporedivu kreativnost i angažman publike.

Već je najavljen niz predavača. Sudionicima će se u Rovinju pridružiti i svjetski poznati bihevioralni ekonomist, psiholog i znanstvenik koji se bavi ljudskim ponašanjem Dan Ariely, kreativni buntovnik iz Azije s više od tisuću priznanja za svoj rad Eugene Cheong, futuristica i stručnjakinja svjetskog glasa koja znanošću dekonstruira stres i motivaciju Shivvy Jervis, zatim vodeći komunikator Googleova AI Laba Deepmind, SpaceX-a i Facebooka Dex Hunter-Torricke, prva odvjetnica specijalizirana za regulacije i autorska prava videoigara koja će nas povesti na putovanje kroz kontroverzni metaverse Micaela Mantegna, neuroznanstvenik svjetskog glasa i predvodnik nove generacije marketinških lidera Moran Cerf, powered by Hrvatski Telekom, onda osnivač viralnih Facebook stranica UNILAD i LADbible i jedan od prvih koji su shvatili koliko društvene mreže mogu biti istinski utjecajne Alex Partridge, brend-strateg svjetske reputacije koji stvara jedinstvena iskustva brendova, predvodeći ih do njihovih poslovnih ciljeva Brian Collins te niz drugih velikih svjetskih imena industrije koja će ponuditi neprocjenjiva iskustva, zavidna znanja i vrhunske uvide.

Svi kreativci, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji se i ove godine žele naći u društvu domaćih i svjetskih tržišnih lidera informacije o sudjelovanju mogu pronaći na stranicama ‘Dana komunikacija’.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba