Podravka se vraća u Kaufland, otkrio je visoki menadžerski izvor iz koprivničke kompanije za portal Danica.
Nakon sukoba oko marži i cijena koji je ljetos kulminirao prekidom isporuke Podravkinih proizvoda Kauflandu, pregovaračke ekipe na koncu su uspjele postići dogovor o nastavku poslovne suradnje.
– To vam je tako u biznisu… Malo popustimo mi, malo oni i dogovor je tu. Bliže se božićni blagdani, pa tko bi se lud odrekao prometa u prosincu – ispričao je menadžer upućen u pregovore.
Podravkinih proizvoda još nema na policama Kauflanda u onoj mjeri kako je to bilo prije raskida suradnje. No, očekuju se idućih tjedana.
Kako podsjeća Danica, Kaufland je u rukavicama i vrlo oprezno govorio o tom problemu rekavši kako Podravku nisu izbacili s polica jer i dalje u ponudi imaju Lino ladu, ajvar, pasiranu rajčicu i slično.
– Neki drugi proizvodi trenutno nisu dostupni, no pregovori između Kauflanda i Podravke su u tijeku i vjerujemo da će se uskoro postići dogovor, a sve kako bi se kupcima omogućio najbolji omjer cijene i kvalitetne ponude – rekli su tada iz Kauflanda.
Iz Podravke su bili otkrili kako su prekinuli isporuku proizvoda Kauflandu jer nisu uspjeli postići obostrano prihvatljiv dogovor o uvjetima suradnje odnosno maržama i cijenama. Oni su nastupili manje diplomatski od Kauflanda.
– Kauflandov zahtjev za povoljnije uvjete, odnosno cijene, u odnosu na naše druge trgovačke partnere Podravki nije prihvatljiv a, osim toga, suprotan je i pravilima Zakona o zabrani nepoštenih trgovačkih praksi u lancu opskrbe hranom – upozorili su iz Podravke.
Podravka je, inače, u prvih devet mjeseci ove godine ostvarila 525 milijuna eura prodaje što je rast od 6,6 posto u odnosu na isto razdoblje lani. Neto dobit iznosila je 39 milijuna eura i bila je veća za 10 posto.
Brojke u prva tri kvartala pokazuju kako Podravkina prodaja ipak nije trpjela zbog sukoba s Kauflandom kojem od početka ljeta ne isporučuju proizvode.
Tako je na tržištima Hrvatske i Slovenije u sektoru prehrane najveći rast prodaje od 11 milijuna eura (7,5 posto više nego lani) ostvario upravo retail, odnosno maloprodajni kanal s velikim trgovačkim lancima kao najvećim partnerima.