Slovenka koju prati više od 64 tisuće pratitelja

Špela je pokrenula brend inspiriran jugoslavenskim dizajnom

Objavljeno: 01.07.2023. zagorjeinternational

Nostalgija prema definiciji označava tugu ili čežnju za nečim što više ne postoji, ali život ponekad piše najneobičnije priče pa će se nostalgičnim ljubiteljima vintage stvari definicija pojma potpuno promijeniti ako zavire na Instagram profil Špele Golčar koja živi u Ljubljani i kojeg prati više od 64 tisuće ljudi. Novi list s njom je popričao o njenom brendu ‘Made in Yugoslavia’ koji je nastao prije pet godina zbog njene fascinacije izuzetnim dizajnom Jugoslavije, koji još nije našao mjesto koje zaslužuje na svjetskoj karti dizajna.

-Budući da smatram da se jugoslavenski dizajn danas još uvijek ne cijeni dovoljno, brendom želim širiti svijest o iznimnim dosezima jugoslavenskog dizajna kako na lokalnoj razini tako i izvan granica zemalja bivše Jugoslavije – kaže Špela koju je ljubav prema vintage stvarima navela da prije četiri godine pokrene projekt ‘Made in Yugoslavia’ zbog kojeg je prije dvije godine ostavila redovni posao i posvetila se samo razvoju brenda.

-Studirala sam povijest i umjetnost, ali već tijekom studija počela sam raditi u području marketinga, pa zatim kasnije i u reklamnim agencijama – dodaje Špela i potom objašnjava kako je dobila inspiraciju za naziv brenda.

-Ime se shvaća na ‘prvu loptu’ i stvarno sve govori jer piše da je sve što vidite na profilu proizvedeno u Jugoslaviji. U početku sam dosta dugo tražila pravo ime, ali tada sam se upitala što je zajedničko svim tim predmetima. Odgovor je bio tu na dlanu, Made in Yugoslavia (stvoreno u Jugoslaviji, op.a.) – objašnjava Špela za Novi list.

-Povratne informacije su jako pozitivne, ljudi su oduševljeni, mnogi komentiraju da ih svojim objavama vraćam u djetinjstvo i šalju mi ​​fotografije predmeta koji su nastali u Jugoslaviji. Svih godina otkako postoji brend, nailazim i na pregršt negativnih komentara, a oni su obično povezani s politikom – otkriva.

Foto: Made in Yugoslavia

Špela kaže da su joj cijeli period Jugoslavije, estetika i dizajn, nepresušno vrelo inspiracije zbog kojih ima brojne poslovne ideje od kojih su se neke već ostvarila, a neke još uvijek čekaju pravi trenutak.

-Ideja imam puno, vremena nikad dovoljno. Želim nastaviti razvijati brend i dodavati nove proizvode, a uskoro izbacujem plakate i majice s novim motivima – dodaje.

-Radim od kuće, tako da svoj posao rasporedim tijekom dana. Aktivnosti tijekom dana su mi popravak i čišćenje starih predmeta, njihovo fotografiranje, pakiranje prodanih proizvoda, objavljivanje i komunikacija s pratiteljima na društvenim mrežama, rad na računalu, razvoj novih ‘Made in Yugoslavia’ proizvoda, komunikacija s kupcima i tiskarom, uređivanje mrenih stranica… a našlo bi se i još nešto. Posla nikad ne nedostaje – prokomentirala je uz osmijeh.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba