Nestašica brzih antigenskih testova za testiranje djelatnika u sektoru socijalne skrbi

“Došlo je do toga da teret troška testiranja pada na predstavnike obiteljskih domova – to se negativno odražava na rad s korisnicima“

Objavljeno: 16.10.2021. zagorjeinternational

Od ponedjeljka 4. listopada, sve osobe zaposlene u sustavu zdravstva i socijalne skrbi, uključujući i one koje pružaju socijalnu uslugu smještaja osoba starije životne dobi, kako bi mogle obavljati svoj posao, dužne su imati važeću COVID potvrdu. Ukoliko nisu cijepljeni ili preboljeli COVID-19, zaposlenici su dužni redovito se testirati brzim antigenskim testovima, no kako nam javljaju iz Udruge obiteljskih domova, pojavio se problem s nabavkom brzih antigenskih testova za testiranje djelatnika u sektoru socijalne skrbi.

Naime, prema postojećim pravilima, trošak testiranja odnosno nabava i distribucija brzih antigenskih testova trebaju biti osigurani od strane Ministarstva odnosno Županijskih stožera, no iako su navedene odredbe jasne, došlo je do organizacijskog propusta u provedbi navedene mjere jer Ravnateljstvo civilne zaštite, kako ističu iz Udruge, obavijestilo je Ministarstvo, Županijske stožere civilne zaštite i predstavnike obiteljskih domova o nestašici brzih antigenskih testova za testiranje djelatnika u sektoru socijalne skrbi.

-Zbog navedenog nedostatka brzih antigenskih testova uzrokovanog lošom organizacijom provedbe novih mjera, došlo je do toga da teret troška testiranja pada na zaposlenike odnosno na predstavnike obiteljskih domova. Ova nestašica se negativno odražava na rad s korisnicima socijalne usluge smještaja, ne samo obiteljskih domova, već i drugih oblika smještaja, stoga, Udruga obiteljskih domova poziva nadležna tijela da u što kraćem roku osiguraju redovitu distribuciju brzih antigenskih testova – ističu iz Udruge obiteljskih domova.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba

Prijavite se na naš newsletter