Taksist je koristio dva mobitela koja je stalno uzimao, tvrdi žena koja je vožnju platila 105 eura

Dobila račun za vožnju taksijem pa ostala bez riječi: “105 eura od Buzina do Trešnjevke?!”

Objavljeno: 26.04.2024. zagorjeinternational

Pritužbe građana na skupi taksi prijevoz dio su svakodnevice, a novi zapanjujući slučaj dojavila je čitateljica Dnevnika.hr koja je nedavno poslovno bila u Zagrebu. Ona je, naime, prijevoz od zagrebačkog prigradskog naselja Buzin do Trešnjevke u špici, kad ljudi odlaze s posla, platila čak 105 eura. Pritom su prešli oko devet kilometara u gotovo sat vremena vožnje.

Isprva nije željela platiti

– U Googleovu tražilicu upisala sam ‘Taxi Zagreb’ i preglednik mi je izbacio sponzoriranu stranicu s taksi prijevozom na koju sam kliknula ne obraćajući pažnju o čemu je točno riječ. Na broj telefona koji je naveden na toj stranici pozvala sam taksi koji me prevezao od Buzina do Trešnjevke. Vožnja je trajala od 15:02 do 15:59 s obzirom na to da je bila gužva – počela je svoju priču čitateljica te nastavila:

– Kad smo stigli, na moje čuđenje, taksist je kazao da vožnja stoji čak 105 eura. Isprva nisam željela platiti, a on mi je kazao kako sam mogla pratiti kretanje cijene na taksimetru pokazavši na mobitel. Međutim, on je koristio dva mobitela koja je stalno uzimao. Rekla sam mu kako sve i da sam htjela, nisam mogla pratiti cijenu jer mu je stalno mobitel bio u ruci. A, iskreno, nisam uopće niti obraćala pozornost na te mobilne uređaje. Još je samouvjereno kazao kako ne krši zakon i da možemo pozvati i policiju. Na kraju sam mu platila – dodala je čitateljica.

– Tražila sam potom kontakt njegova direktora, na što mi je odgovorio kako je on direktor, da ću dobiti račun i kako se na temelju toga mogu žaliti. Moja je pogreška u tome što nisam unaprijed pitala koliko stoji vožnja, no nije mi bilo ni na kraj pameti da će biti tako visoka cijena – zaključila je.

Direktor se pravda

Dnevnik.hr je direktora tvrtke zatražio komentar o pritužbi čitateljice.

– Cijene određujemo prema Pravilniku o autotaksi prijevozu u Republici Hrvatskoj. Naše su cijene veće u odnosu na druge jeftinije pružatelje usluga prijevoza i za svaku vožnju i uslugu korisnicima izdajemo fiskalni račun. Dakle, mi, kao i svaki prijevoznik, određujemo svoju cijenu. Netko želi konkurirati s kvalitetom svoje usluge, a netko s niskom cijenom. U Pravilniku nije definirana niti najniža niti najviša cijena usluge prijevoza prema prijeđenom kilometru, a mogu kazati kako nerazumna cijena ni u jednom slučaju, naravno, nije dobra – poručio je direktor tvrtke, ujedno i vozač taksija.

Osporio je optužbe da je tijekom vožnje mobilne uređaje držao u rukama te da tako klijentica nije imala potpuni uvid u kretanje cijene.

– Nije točna tvrdnja gospođe koja se požalila da sam tijekom vožnje imao u rukama mobitel na kojem je aplikacija s taksimetrom te da stoga nije mogla pratiti kretanje cijene. U vožnji koristimo dva uređaja, jedan za prikaz cijene, a drugi za pozive i on je spojen bluetoothom. Na taj način pridržavamo se svih sigurnosnih pravila u prometu te je svaki naš klijent upoznat s kretanjem cijene vožnje – zaključio je direktor tvrtke.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba