Podravka ima novi logo i vizualni identitet. Predstavljen je danas u sjedištu kompanije u Koprivnici.
Kako je naglasila predsjednica uprave Martina Dalić, identitet je prilagođen novim potrošačima i brojnim tržištima na kojima kompanija posluje.
Dalić: Novi identitet čuva dvije stvari po kojima je Podravka poznata
– Odlučili smo očuvati ono po čemu je Podravka prepoznatljiva i s čime se svi potrošači identificiraju. A istodobno dodati nešto novo, suvremeno. Novi vizualni identitet čuva dvije stvari koje su trajno i neraskidivo povezane s Podravkom. To su srce i crvena boja. U novom vizualnom identitetu srce i crvena boja povezani su na moderniji i čišći, suvremeniji način koji će u cijelosti zadržati prepoznatljivost Podravke kod starih potrošača, ali i biti zanimljiv novima na svim tržištima – naglasila je Dalić.
Na predstavljanju je predavanje o vizualnim identitetima brojnih svjetski poznatih kompanija održao Maroje Mrduljaš, stručnjak za dizajn i arhitekturu.
Nakon toga, održana je panel rasprava sa Sanjom Garaj Miloš, direktoricom Korporativnog marketinga Podravke, zatim Davorom Bruketom, dizajnerom i suvlasnikom agencije Bruketa & Žinić & Grey te Markom Hrastovcem, tipografom.
Upravo je Hrastovac dizajnirao potpuno novi font za Podravkin logo i novi identitet koji se zove ‘Podravka Sans’. Panel je moderirala direktorica korporativnih komunikacija Podravke Majda Žujo.