Studenti 2. i 3. godine Poslovanja i menadžmenta te Prehrambene tehnologije iz Koprivnice u petak su imali priliku iz prve ruke čuti o izradi planova u području marketinga, poslovanja i promocije na primjeru Gradskog komunalnog poduzeća ‘Komunalac’, piše Podravski list.
Članica Uprave ‘Komunalca’ Dubravka Horvat, sa svojim timom, direktoricom sektora zelenih površina, groblja i tržnica Tanjom Vukušić, direktorom sektora ljudskih potencijala, prava i općih poslova Matijom Tormom, voditeljicom Gradske tržnice Mirjanom Smolek Potočnik i voditeljicom Marketinga i odnosa s javnošću Petrom Bijač, studente je upoznala o dobrim praksama iz njihovog područja rada.
Tim ‘Komunalca’ studentima je ponudio mogućnost i terenskog obilaska svega prezentiranog na predavanju čime bi se još bolje upoznali i pripremili za ono što ih očekuje u poslovnom svijetu nakon diplome.
Nakon predavanja studenti su degustirali slatke delicije iz ‘Smuteka’, zlevanku od koprive te kolač od mrkve i bundeve, a predstavile su im se i maskote ‘Komunalca’, ‘Mirko Reciklirko’ i ‘Mirka Kompostirka’ koje su ujedno i marketinški brand kojim ‘Komunalac’ ostvaruje svoju prepoznatljivost kod najmlađih sugrađana.