Iz Podravke su priopćili da su Luka Modrić i Dominik Livaković novi ambasadori ove tvrtke, a pomoći će posebice pri promociji omiljenih brendova Lino Lade i Čokolina. Modriću je pripala Lino Lada, dok će Livaković promovirati Čokolino, piše Klikaj.hr.
– Suradnja Podravke i nogometnih reprezentativaca dobra je sinergija najboljih promotora Hrvatske iz svijeta sporta i omiljenih hrvatskih proizvoda za cijelu obitelj – kažu iz kompanije.
Modrić i Livaković su snimili promotivne spotove za kampanje ova dva brenda prilikom nedavnog okupljanja reprezentacije, a spot je režirao poznati redatelj Dalibor Matanić. Na televiziju stižu sljedeće godine.
Vesna Višnić, direktorica poslovnog programa žitarice, snack i napitci izrazila je zadovoljstvo što je Livaković novi ambasador Čokolina.
– Suradnjom Dominika i Čokolina želimo poslati poruku mlađim generacijama koliko je važno baviti se sportom i živjeti aktivno. Upravo zato Čokolino se prilagođava trendovima i novim generacijama pa danas potrošačima nudi veliku mogućnost izbora i proizvode koji su nutritivno obogaćeni – rekla je Višnić.
Petra Kralj, direktorica poslovnog programa kremni namazi i slastice, istaknula je, pak da su ponosni što je tako velika svjetska zvijezda ujedno i veliki obožavatelj Lino Lade.
– Luka svojim primjerom i uspjehom pokazuje kako se ustrajnošću, kvalitetom i radom može postići mnogo i na svjetskoj razini, bez obzira odakle dolazili i s koje pozicije kretali u profesionalni razvoj – izjavila je Kralj.
– Vrijednosti koje Dominik i Luka svakodnevno promoviraju upravo su i naše vrijednosti koje promičemo u poslovanju i na kojima gradimo globalni uspjeh Podravke i naših brendova Čokolina i Lino Lade – zaključili su iz kompanije.