Osim na terenu, dečki se odlično snašli i pred kamerama

Modrić i Livaković ambasadori Podravke. Modrić za Lino Ladu, Livaković za Čokolino 

Objavljeno: 14.11.2023. zagorjeinternational

Iz Podravke su priopćili da su Luka Modrić i Dominik Livaković novi ambasadori ove tvrtke, a pomoći će posebice pri promociji omiljenih brendova Lino Lade i Čokolina. Modriću je pripala Lino Lada, dok će Livaković promovirati Čokolino, piše Klikaj.hr.

– Suradnja Podravke i nogometnih reprezentativaca dobra je sinergija najboljih promotora Hrvatske iz svijeta sporta i omiljenih hrvatskih proizvoda za cijelu obitelj – kažu iz kompanije. 

Modrić i Livaković su snimili promotivne spotove za kampanje ova dva brenda prilikom nedavnog okupljanja reprezentacije, a spot je režirao poznati redatelj Dalibor Matanić. Na televiziju stižu sljedeće godine. 

Vesna Višnić, direktorica poslovnog programa žitarice, snack i napitci izrazila je zadovoljstvo što je Livaković novi ambasador Čokolina.

– Suradnjom Dominika i Čokolina želimo poslati poruku mlađim generacijama koliko je važno baviti se sportom i živjeti aktivno. Upravo zato Čokolino se prilagođava trendovima i novim generacijama pa danas potrošačima nudi veliku mogućnost izbora i proizvode koji su nutritivno obogaćeni – rekla je Višnić.

Petra Kralj, direktorica poslovnog programa kremni namazi i slastice, istaknula je, pak da su ponosni što je tako velika svjetska zvijezda ujedno i veliki obožavatelj Lino Lade.

– Luka svojim primjerom i uspjehom pokazuje kako se ustrajnošću, kvalitetom i radom može postići mnogo i na svjetskoj razini, bez obzira odakle dolazili i s koje pozicije kretali u profesionalni razvoj – izjavila je Kralj.

– Vrijednosti koje Dominik i Luka svakodnevno promoviraju upravo su i naše vrijednosti koje promičemo u poslovanju i na kojima gradimo globalni uspjeh Podravke i naših brendova Čokolina i Lino Lade – zaključili su iz kompanije.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba