Do kraja godine hrvatske grickalice bit će na policama trgovina u SAD-u, Južnoj Koreji, Australiji i Novom Zelandu

Uskoro ćemo moći kupiti i čips od povrća?

Objavljeno: 22.02.2023. zagorjeinternational

Grickalice tvrtke Kanaan iz Donjeg Miholjca, jedan od najboljih europskih proizvođača kvalitetnih grickalica, od sada se nalaze i u Costcu, drugom najvećem maloprodajnom lancu na svijetu koji ostvaruje prihode od 227 milijardi dolara godišnje.

Potvrdio je to za Lider ‘hrvatski kralj čipsa’ te vlasnik i direktor Kanaana Zvonko Popović.

– Velika nam je čast što smo preko jednog kupca za kojeg radimo robnu marku ušli u njihove trgovine. Trenutno imamo narudžbe za Meksiko, a do kraja godine ćemo ostvariti prodaju i za SAD, Južnu Koreju, Australiju i Novi Zeland. Kako bi uspjeli poslovati s tako zahtjevnim kupcem, potrebno je imati vrhunski proizvod, a to smo ostvarili kroz naše premium proizvode, u ovom slučaju ‘kettle chips’ – rekao je Popović.

Kanaan je 2021. godine ostvario prihode u iznosu od 22,65 milijuna eura, a u 2022. godini prihodi su im narasli oko 20 posto u odnosu na godinu ranije, na 27 milijuna eura. Više od polovice njihove prodaje čini izvoz na tržištima Mađarske, Srbije, Bosne i Hercegovine i Slovenije, te otvaranjem kupaca i u Francuskoj, Litvi i Danskoj. Ukupno su prodali oko 8000 tona različitih proizvoda u 2022. godini, a cilj im je i u 2023. godini biti blizu te količine.

Zbog aktualne krize i inflacije suočili su se s brojnim izazovima, od rasta troškova i cijena, poremećaja u lancima dobave, sigurnosti nabave energije, nabave ambalaže, te smanjene količine i kvalitete nekih osnovnih sirovina zbog loših klimatskih uvjeta.  

– Za ovu godinu cilj nam je daljnja stabilizacija poslovanja i ulaganje u energiju i proizvodnju. Ulažemo u skladišne kapacitete, najviše za temeljne sirovine, u proizvodnju i kapacitete pakiranja i proizvodnju energije kako bismo pratili zahtjeve kupaca, snižavali troškove i osigurali se protiv budućih tržišnih šokova – rekao je Popović.

Popović je također otkrio da se u budućnosti žele širiti u proizvode više kategorije, kao što je snack s dodatkom proteina i čips od povrća te zadržavanje kvalitete na temeljnim proizvodima; flipsu s kikirikijem, kokicama i čipsu.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba