Gradonačelnik Oroslavja Viktor Šimunić potpisao ugovor s izvođačem radova na projektu biciklističke rute Zabok -Oroslavje “BRZO“

“Tendencija je smirivanje prometa i ‘eko’ pristup, a ujedno ćemo povezati centre dvaju gradova – stići će se za 10-ak minuta“

Objavljeno: 04.10.2021. zagorjeinternational

Grad Oroslavje danas je i službeno potpisao ugovor s izvođačem radova na projektu “Biciklistička ruta Zabok – Oroslavje“, naziva “BRZO“, što je ujedno označilo i službeni početak radova na oroslavskoj dionici.

Ovo je projekt kojim će se spojiti sami centri dvaju gradova, Zaboka i Oroslavja, i kojim će Oroslavčani i Zabočani tako biciklima moći u svega 10-ak minuta doći iz jednog grada u drugi.

Samo potpisivanje simbolično je odrađeno na nadvožnjaku iznad brze ceste, točnije, na mjestu gdje će u skoroj budućnosti prolaziti i sama biciklistička staza.

– Potpisali smo ugovor za izgradnju oroslavskog dijela staze. Ukupna duljina našeg dijela staze je oko 2,6 kilometara, s time da se neće sve asfaltirati, jedan dio treba samo označiti, a ovaj dio kroz polje moramo u potpunosti napraviti. Za Oroslavčanke i Oroslavčane ta staza znači da ćemo približiti centre jednog i drugog grada i da će u budućnosti, kako sada jako puno Oroslavčana odlazi u Zabok, možda Zabočani više dolaziti u Oroslavje na vožnju ili piće i da ćemo možda sutra mi imati nešto što oni nemaju – rekao je oroslavski gradonačelnik Viktor Šimunić.  

Troškovi radova oroslavske dionice iznose oko 1,6 milijuna kuna od čega grad Oroslavje pokriva 780 tisuća kuna.

– Mislim da je gradnja biciklističkih staza kroz Zagorje budućnost i mislim da nam bi Istra svima trebala biti uzor. Treba kompletno povezati Zagorje biciklističkim stazama i nadam se da je ovo sve samo početak jedne duge i dobre priče – zaključuje Šimunić.

I dok oroslavska dionica s radovima kreće ovih dana, na zabočkoj dionici se već radi zbog zahtjevnije rute.

– Zabočka dionica je već u izgradnji s time da na zabočkoj dionici imamo dva velika objekta, to su most preko rijeke Krapine koji ujedno spaja Zabok i Oroslavje i imamo most u samom centru Zaboka od 200-tinjak metara, tako da smo mi ranije krenuli s radovima zbog kompleksnosti ta dva objekta – rekao je Nenad Miletić, voditelj projekta biciklističke rute Zabok-Oroslavje.

Zabočka dionica također je dugačka 2,6 kilometara, a cijela staza spajat će glavni željeznički kolodvor i gradski trg u Zaboku s autobusnim kolodvorom i glavnim gradskim trgom u Oroslavju.

– Mi smo s Oroslavčanima susjedi, migriramo jedni drugima, što poslovno, što zbog privatnih druženja, tako da tendencija je smirivanje prometa, ‘EKO’ pristup, da bi biciklizam uzeo sve više maha, ne samo u Zagorju nego i u Hrvatskoj, pa i šire. Dobiti ćemo jednu kvalitetnu infrastrukturu kojom ćemo povezati dva grada i omogućiti građanima da u relativno kratkom roku od svega  10-ak minuta dođu iz centra jednog u centar drugog grada – dodaje Miletić.

Grad Zabok je nositelj ovog projekta i za izvođenje radova ima rok od 15 mjeseci, dok je Oroslavje partner na projektu, a rok za oroslavsku dionicu je 10 mjeseci. Završetak radova na obje dionice očekuje se 2022. koncem ljeta, kada bi dva susjedna grada konačno trebala biti spojena biciklističkom rutom.

Izvođač radova na oroslavskoj dionici je Strojni iskop Zajec, dok će radove na zabočkoj ruti obavljati tvrtka Ciglenica d.o.o.  

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba