Prema statistikama agencije Promo Plus, u 2019. godini registrirano je 62.938 novih automobila, 4,8 posto više nego 2018. Tradicionalno i očekivano, uvjerljivi tržišni pobjednik je Volkswagen, s 8481 registriranim novim automobilom i tržišnim udjelom od 13,48 posto, dok je druga Škoda (5873/9,33 posto), malo ispred Renaulta (5807/9,22 posto), piše autoportal.hr. Velik broj automobila prodanih krajem 2019. godine vidjet će se u registracijama u siječnju i veljači ove godine.
Premium brendovi
Četvrti je Opel (5291/8,41 posto), peta Dacia (3685/5,85 posto), a šesti Suzuki (3670/5,83 posto), tradicionalno jedan od najboljih kad su privatni kupci u pitanju.
Među premium brendovima, za Hrvatsku je tradicionalno prvi Audi, s 1656 skupocjenih automobila, BMW ih je uknjižio 1459, a Mercedes – Benz 1252.
Među ostalim modelima, redoslijed je sljedeći: Škoda Octavia (3320), Renault Clio (2347), Volkswagen Golf (2304), Suzuki Vitara (1762) i Dacia Duster (1586).
Kad je pogonsko gorivo u pitanju, udio benzinaca porastao je na 61,1 posto, udio dizelaša pao je na 35,1, hibrida je bilo 2,6 posto, benzinaca na plin (LPG) 0,8 posto i električnih 0,3 posto. Zanimljivo, najuspješniji u prosincu bio je Fiat (609/15,14 posto), premda je na godišnjoj razini tek deveti (2678/4,25 posto). Tako je u prosincu među modelima uvjerljivi bestseler bio Fiat 500.
Prosinac 2018.
Prosinac je zanimljiv u usporedbi s rezultatima u 2018. godini, pa su tako za razliku od prvih 11 mjeseci, uz neznatni porast, u prosincu registrirana 4022 nova automobila, u usporedbi s 2412 u prosincu 2018., dakle 66,7 posto više. Mnogi su, očito, požurili s kupnjom, posebice benzinskih, ali i dizelskih modela, prije nego su s 1. siječnjem 2020. stupili na snagu novi, skuplju trošarinski obračuni za sve modele koji ispuhuju više od 95 grama po kilometru ugljičnog dioksida, što je velika većina ponude na tržištu.