“POKRENI NEŠTO SVOJE”: Poduzetnički pothvat mladog Oroslavčanina ušao među sedam najboljih u konkurenciji 267 projekata iz cijele Hrvatske

Parku znanosti, projektu Luke Vevereca, dodijeljeno 72 tisuće kuna za razvoj poduzetničke inicijative

Objavljeno: 01.03.2019. Jelena Jazbec

Predstavnici ACT Grupe i poduzeća Philip Morris Zagreb d.o.o. objavili su u četvrtak u Zagrebačkom inovacijskom centru – ZICER dobitnike potpore trećeg po redu natječaja “Pokreni nešto svoje”, zajedničkog programa potpore poduzetničkim projektima u Hrvatskoj. Među sedam timova koji su proglašeni najboljima, a kojima će organizatori osigurati bespovratnu financijsku potporu, promociju i kontinuirano šestomjesečno poslovno savjetovanje za razvoj njihovih poduzetničkih inicijativa tijekom sljedećih šest mjeseci, je i tim Luke Vevereca (36) iz Oroslavja, koji je pokrenuo projekt Park znanosti. Cilj Parka znanosti je na zabavan način približiti znanost svim dobnim skupinama, ponajviše najmlađima. Uz zanimljive i interaktivne eksponate koji pokazuju i dokazuju zanimljive pojave iz područja fizike, astronomije, matematike, geografije i psihologije, znanstvene se spoznaje brzo i lako usvajaju, stoji u opisu projekta, a eksponate raspoređene po tematskim cjelinama u zelenom okruženju parka međusobno će povezivati ulice nazvane po hrvatskim znanstvenicima.

Stručna komisija

Na natječaj otvoren 13. studenoga 2018. pristiglo je 267 prijava iz cijele Hrvatske. U završni odabir ušlo je 15 najbolje ocijenjenih prema kriterijima inovativnosti, društvenog utjecaja te potencijala za rast i održivosti poslovne ideje. Sve finaliste je zatim posjetila stručna komisija koja je nakon iscrpnog terenskog uvida odlučila o pobjednicima.
Park znanosti ekipa Zagorje Internationala posjetila je neposredno prije njegovog otvaranja, u svibnju prošle godine.
– Ovu sam ideju razrađivao šest godina, odnosno, već sam za vrijeme faksa osmišljavao nešto takvo. Završio sam građevinu, radio pet godina u struci i nakon prekida radnog odnosa odlučio sam sav novac, energiju i sve vrijeme uložiti u ovo. Osmišljavao sam eksponate i prezentirao ih te sam uspio ostvariti suradnju s 15-ak gradova i općina u Hrvatskoj i Sloveniji, koji su bili zainteresirani za trajno postavljanje ovakvog sadržaja. Primjerice, svi znate za glazbenu ogradu koja je postavljena u Zelenjaku i Vukovaru, a na kojoj se sviraju taktovi hrvatske himne. Sudjelovao sam na 20-ak izlaganja, poput Ambijente, Floraarta, raznim manifestacijama i gdje god bismo došli, ljudi bi su bili oduševljeni, interesirali se, isprobavali, gledali što je to, ispitivali. Tako sam vidio da interesa ima, pa sam se odlučio za stepenicu više i rekao idem to napraviti i postaviti u cijeloj svojoj raskoši – otkrio nam je tada Luka.

Više od pola milijuna

Za financiranje trećeg po redu natječaja, Philip Morris Zagreb d.o.o. je osigurao nešto više od pola milijuna kuna, pa će tako svako od sedam odabranih poduzeća dobiti bespovratnu potporu u visini od 72 tisuće kuna.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba