DJEČJE RADIONICE U SKLOPU “DANA DRAGUTINA GORJANOVIĆA KRAMBERGERA”

Mališani doznali sve o fosilnim zubima, a replike koje su izradili, sada mogu nositi kao privjesak

Objavljeno: 01.11.2017. JJ

U sklopu programa “Dani Dragutina Gorjanovića – Krambergera”, kojim je obilježena 161. godišnjica rođenja poznatog znanstvenika, tijekom listopada su u Muzeju krapinskih neandertalaca održane interaktivne radionice na temu geologije i paleontologije za individualne posjetitelje. Djeca koja su u vremenu trajanja programa Muzej posjećivala vikendom, imala su priliku učiti o fosilima, s posebnim naglaskom na fosilne zube, pa su tako saznala što nam sve otkrivaju zubi zanimljivih prapovijesnih vrsta, divovskog morskog psa Megalodona i dinosaura Tyrannosaurus rexa, ali i mamuta, špiljskog medvjeda i neandertalca. Mališani su također proučavali replike fosilnih zuba te su izrađivali njihove modele od glinamola, a model zuba špiljskog medvjeda, kojeg su izradili i obojali prirodnim pigmentima, baš poput ljudi iz prapovijesti, postao je dio njihove ogrlice koju su ponijeli kući. Sudionici radionica su također proučavali i originalne fosilne zube mamuta tijekom obilaska izložbe “Fosilna bogatstva Hrvatskog zagorja i Podravine”, koja se može razgledati do 4. prosinca u staroj zgradi Muzeja krapinskih neandertalaca. Voditeljica radionica bila je muzejska pedagoginja Lorka Lončar Uvodić.