Grad Zabok i partneri po četvrti puta provode hvalevrijedan projekt ‘MIPOS IV.’. Pokriva pet gradova i 10 općina KZŽ, a vrijedan je 1.485.000 eura

Projekt obuhvaća 180 krajnjih korisnika, zapošljava 30 pružatelja usluga, a trajat će čak tri godine

Objavljeno: 09.05.2024. zagorjeinternational

U Zaboku je održana uvodna konferencija projekta Mi POmažemo Starijima IV vol. I – MIPOS IV vol. I koji se provodi u sklopu programa ‘Zaželi – prevencija institucionalizacija’. Grad Zabok ovaj projekt u suradnji s partnerima provodi još od 2018. godine, ovo sada je četvrti po redu, a ovoga puta trajat će čak tri godine. 

Pročelnica Upravnog odjela za EU fondove i strateške projekte Anamarija Koprek istaknula je da je ovo samo nastavak svih dosadašnjih dobrih praksi koje su se već provodile.

– Projekt je na otvoreni poziv prijavljen krajem prošle godine te smo 1. veljače potpisali ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava i odmah po potpisivanju su krenuli javni natječaji za zapošljavanja pružatelja usluga i za korisnike. Ukupna vrijednost projekta je 1.485.000 eura, što je ujedno i maksimalna moguća vrijednost koju smo mogli dobiti u sklopu ovog poziva – istaknula je Koprek i dodala da je program sufinanciran iz Europskog socijalnog fonda+, Programa učinkoviti ljudski potencijali 2021. – 2027.. 

Partneri su, kao i na prethodnim projektima, Gradska društva Crvenog križa Zabok i Donja Stubica te Udruga invalida Bedekovčina, a projekt pokriva područje pet gradova i deset općina u Krapinsko – zagorskoj županiji. 

– Predviđeno je da se projektom zaposli 30 pružatelja usluga, koji će biti podrška i potpora za 180 korisnika. Možemo sa zadovoljstvom reći da smo već sve postavljene indikatore ispunili te smo s 1. svibnja zaposlili 29 žena. Projekt traje do 2027. godine, a nadamo se da će trajati i dalje – dodala je Koprek. 

Zabočki gradonačelnik Ivan Hanžek posebno je pohvalio što će se ovog puta, umjesto pola godine, projekt provoditi tri godine. 

– To je vrlo značajno za korisnike. Veseli me ovaj projekt. Naime, kroz poznavanje onih koji su uključeni kao aktivni članovi u taj program kao pružatelji usluga, ali i s onima koji su korisnici, tu je, kao i u nekim drugim situacijama, povratna informacija, toliko emocionalno značajna da se zajedno veselimo produženju ovog programa. Zaista je u puno situacija korisnicima manje bitno čišćenje ili kuhanje, puno im je bitnija ljudska komunikacija i koja topla riječ, odnosno razgovor s osobom u koju si stekao povjerenje i možeš joj se povjeriti – zaključio je Hanžek.  

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba