U jakoj konkurenciji među 90 filmova iz čak 33 zemlje svijeta

Zagorski film “Vinogradi s pogledom” osvojio prvo mjesto na 12. Međunarodnom ‘TourFilm Festivalu’ u Zagrebu

Objavljeno: 09.10.2023. zagorjeinternational

Promotivni film Turističke zajednice Krapinsko – zagorske županije “Vinogradi s pogledom” osvojio je prvo mjesto na 12. Međunarodnom festivalu turističkog filma Zagreb ‘TourFilm Festival’. 

Na festival su bili prijavljeni filmovi iz čak 33 zemlje svijeta, samo je njih 90 ušlo u konkurenciju za jednu od nagrada, a ocjenjivao ih je stručni žiri od devet članova. 

Film “Vinogradi s pogledom” osvojio je prvo mjesto u kategoriji ‘najbolji hrvatski film, turistički proizvod’, a nagrada je uručena u petak u hotelu ‘Esplanade’. Film je nastao u suradnji sa ‘storytelling agencijom’ ‘Sekunde Digital’, a osim na YouTube kanalu Turističke zajednice, može ga se pogledati i na njihovim društvenim mrežama.

‘Točka na I’

Ovaj je film dio projekta “Vinogradi s pogledom” kojeg provodi Turistička zajednica Krapinsko – zagorske županije, a osmišljen je s ciljem promocije vrhunskih zagorskih vinara i vinarija, njih 15, te zagorskih vinograda s pogledom koji su ‘točka na I’ Hrvatskog zagorja kao destinacije. 

– Film pokazuje svu ljepotu zelenog Zagorja i vinskih cesta koje ne nude samo vrhunska vina, već i mnogo više poput izvrsnih gastro delicija spremljenih od domaćih namirnica lokalnih proizvođača, divnu prirodu i bogatu kulturnu baštinu, a to je ono što turisti danas žele – domaće, lokalno i autentično – rekla je viša stručna suradnica za destinacijski menadžment u TZ KZŽ, Martina Belina.

Film se ne bazira na promociji pojedinih vinara već na promociji Zagorja kao cjelokupne destinacije te ističe ono što Zagorje čini posebnim. 

– U filmu su naši vinari ujedno i ‘glumci’ i sve to je donijelo autentičnosti koju se na kraju krajeva htjelo i približiti posjetiteljima. Mislim da smo uspješno prenijeli poruku kroz film i smatramo da je ova nagrada dokaz da smo odradili dobar posao te da smo kroz film posjetitelje uspjeli povezati s destinacijom i eno ponudom Zagorja – dodala je Belina.

Potom je kazala kako je ovaj film sjajan primjer izvrsne komunikacije koju Turistička zajednica KZŽ provodi prema svim potencijalnim posjetiteljima.

Autentično i održivo

– Konkurencija na tržištu je ogromna i vi trebate u vrlo kratkom periodu, ovaj film traje minutu i 44 sekunde, dati posjetitelju ono što on traži i potaknuti ga da dođe i posjeti destinaciju. Činjenica je da posjetitelji danas traže autentičnost i održivost, a to Zagorje i jest – zelena i održiva destinacija. Stoga su i aktivnosti naše Turističke zajednice usmjerene na promociju lokalnih proizvođača, gastronomije, aktivnog odmora te prirodne i kulturne baštine, a tu ne smijemo zaboraviti i naše hotele, kuće za odmor, termalne izvore i sve ostalo što imamo u ponudi – rekla je Belina te za kraj uputila i poruku:

– Vina i zagorski bregi su tu da bi se u njima uživalo. Spojite jedno s drugim, ugodno s korisnim, ukusno s predivnim, vina s ugledom i vinograde se pogledom, te pronađite idealnu mjeru za uživanje u našem lijepom, zelenom Zagorju – poručila je Belina.

Produkcija filma stajala je 34.750 kuna, a pogledati ga možete OVDJE.

.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba