Nika Ilčić, Marina Orsag, Mario Roth i još šest influencera potpisalo prvi etički kodeks

U Hrvatskoj se okupila prva svjetska generacija “dobrih influencera”

Objavljeno: 28.11.2021. zagorjeinternational

Nakon dvodnevnih radionica u Hotelu “Kaj“ u Mariji Bistrici, u petak je potpisan prvi etički kodeks za ‘influencere’, a potpisalo ga je devet ‘influencera’ čime su postali prva svjetska generacija “dobrih influencera”, odnosno prvi “The Good Influence Movement” ‘influenceri’.

Svečano potpisivanje i predstavljanje održalo se u hotelu “Esplanada“ u Zagrebu i tako je globalna inicijativa hrvatske komičarke Marine Orsag, zaživjela u praksi zahvaljujući ogromnom angažmanu Tamare Puhovski i njenog ‘Impact House-a’, te pokroviteljstvu Francuske Ambasade, Norveške Ambasade i dva ranije navedena hotela.

Nika Ilčić, Fran Lauš, Alma Bunić, Matea Frajsberger, Jelena Marković, Ana Ude, Mario Roth, Leon Zrile i Marina Orsag od petka su tako ambasadori ovog projekta i nadaju se da će im se uskoro pridružiti još puno ‘influencera’.

– Ponosna sam što je ovaj projekt, ne samo uspio okupiti ‘influencere’ na radionicama, već ih i oduševiti na svim razinama. Jedva čekam da nas bude puno u “vojsci” dobrih ‘influencera’ kako bi što bolje, jače i šire mogli donositi pozitivu i mijenjati naš svijet u boljem smjeru. Jako sam zahvalna svim partnerima u projektu kao i ‘influencerima’ s kojima sam oduševljena – rekla je Marina Orsag.

Uz stručnjake, na radionicama se prolazilo kroz razne edukacije o etici, društvenoj odgovornosti, provjeri činjenica, ali i ostalim stvarima bitnima za javni utjecaj. Svi su ‘influenceri’ prihvatili edukacije i aktivno se uključivali u iste. Osim pokretačica, predstavili su se i Ilija Andabak iz hotela “Kaj“ te Mateja Frajsberger i Jelena Marković.

Jelena Marković iz “Smart Change Me“ pokazala je oduševljenje cijelom ovom pričom.  

– Ovaj set edukacija je jedan od korisnijih i važnijih programa kroz koje bi svi ‘influenceri’ trebali proći. Vjerujem da svi mi želimo da pozitivno utičemo na mentalno zdravlje i da prenosimo pozitivne poruke i doprinosimo rješavanju važnih društvenih problema. “The Good Influence Movement“ je ponudio zaista fantastičan set alata za ovo i veoma je važno da što veći broj ‘influencera’ prođe kroz ovaj program – rekla je Marković.

– Ponosna sam na svoje kolege i sebe koji smo zadnjih dana na edukacijama, radionicama i raspravama učili o odgovornosti, etičnosti i utjecaju naših društvenih platformi. Uz današnje potpisivanje kodeksa, obećali smo pružati pozitivan primjer kao i do sada – rekla je Matea Frajsberger iz “Click4Chic-a“.

“The Good Influence Movement motivira i obvezuje ‘influencere’ da se posvete odgovornom društvenom djelovanju i pozitivnom društvenom utjecaju kroz proces certificiranja koji će uključivati edukaciju u područjima psihologije, sociologije, etike i javne komunikacije. Pokret će imati i skupinu stručnjaka koja može pružiti podršku, interpretaciju te dodijeliti ili oduzeti certifikat ‘influencerima’.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba

Prijavite se na naš newsletter