Drže više od 50 posto tržišnog udjela u segmentu turske kave

KAVOPRIJE: Hrvati najviše piju Franckovu kavu, evo koju vole Srbi, Slovenci i u BiH

Objavljeno: 21.04.2024. zagorjeinternational

Poznata hrvatska kompanija ostvarila je lani blizu 102 milijuna eura prihoda, što je šest posto više nego prethodne godine, prenosi Danica.

Neto dobit hrvatskog lidera u prodaji kave Francka pritom je iznosila 2,8 milijuna eura i manja je za čak 25 posto u odnosu na predlani.

Franck je lani imao oko 370 zaposlenih, odnosno desetak više nego pretprošle godine. Prosječna neto plaća u kompaniji iznosila je oko 1650 eura mjesečno, što je 50-ak eura više nego godinu ranije.

Srbijanski Strauss

Franck će 21. svibnja održati skupštinu dioničara na kojoj će se donijeti odluka da cjelokupna dobit ostaje u tvrtki. Imenovat će se i novi nadzorni odbor u kojem će u idućem mandatu sjediti Dubravko Artuković, Tatjana Rukavina i Vice Mandarić.

Protekla godina obilježena je još jednom bitkom za tržišne udjele u regiji s najjačim takmacem, Atlantic grupom koja je vlasnica Grand kafe u Srbiji i Barcaffea u Sloveniji, a ove su godine preuzeli i srrbijanski Strauss s kojim kontroliraju 50 posto tamošnjeg tržišta.

Atlantic je na prodaji kave lani ostvario ukupno oko 200 milijuna eura prihoda uz rast od 8 posto, a sa Straussom to će se ove godine popeti na oko 230 milijuna.

No, Franck je i dalje lider na tržištu Hrvatske – u maloprodaji i Horeca kanalu (hoteli, restorani, kafići) – a Atlantic je najjači u preostalom dijelu regije.

Espresso

– Sukladno našoj strategiji, najveći dio aktivnosti fokusiran je na jačanje i očuvanje naše pozicije u kategoriji svježe pržene mljevene kave, gdje smo unatoč jakoj konkurenciji uspjeli sačuvati liderske udjele na tržištima Srbije, BiH, Slovenije i Sjeverne Makedonije – kažu u Atlanticu i nadodaju:

Najveći rast prodaje lani smo ostvarili na hrvatskom tržištu, što nam je omogućilo da zauzmemo drugo mjesto u kategoriji svježe pržene mljevene kave – tumače u Atlanticu.

Prema neslužbenim informacijama, Franck u Hrvatskoj drži više od 50 posto tržišnog udjela u segmentu turske kave, a Barcaffe je na više od 20 posto.

U lancu Horeca (ugostiteljstvo) u segmentu espresso kave Franck je, ističu u toj tvrtki, također tržišni lider u Hrvatskoj s udjelom od otprilike 35 posto.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba