Čak 163 predavača i izvođača, sedam festivalskih lokacija, tri dana, tri noći

Počelo najveće izdanje Dana komunikacija

Objavljeno: 12.04.2024. zagorjeinternational

Nekoliko tisuća sudionika iz Hrvatske i okolnih zemalja, 163 predavača i izvođača, 123 kompanija, tvrtki i udruga partnera, pokrovitelja i prijatelja festivala, 518 projekata prijavljenih na natjecanja, sedam festivalskih lokacija, tri dana, tri noći – i samo jedni, jedinstveni Dani komunikacija.

Svoja je vrata kreativcima, digitalcima, komunikatorima, dizajnerima i svim zaljubljenicima u kreativnost i tržišne komunikacije 11. travnja otvorio veliki festival tržišnih komunikacija, koji će u svom desetom izdanju tijekom tri festivalska dana rovinjskom hotelu Lone okupiti nekoliko tisuća sudionika i veliku međunarodnu komunikacijsku zajednicu. Zabilježen je dosad daleko najveći interes javnosti u svim segmentima festivala, a tim su povodom na konferenciji za novinare ispred organizacije festivala u petak, 12. travnja govorile Dunja Ivana Ballon, direktorica Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e) i IAB-a Croatia i direktorica Dana komunikacija i festivalskog programa te Jelena Fiškuš, predsjednica Uprave HURA-e i IAB-a Croatia te članica Organizacijskog odbora festivala, a pridružili su im se i neki od glavnih zvijezda ovogodišnjega festivala Dan Ariely i Moran Cerf.

Iz organizacije su pojasnili da su apsolutna podrška i želja komunikacijske zajednice za ovim projektom ono što ih najviše motivira, a itekako je vidljivo je već pri prvom pregledu na inicijalne statistike festivala. Jedinstvena festivalska ponuda, visokokvalitetna produkcija i organizacija i ove godine očekuju DK zajednicu s ukupno 163 predavača i izvođača, 123 kompanije, tvrtki i udruge partnera, pokrovitelja i prijatelja festivala, te više od 70 programskih sadržaja koji će se odvijati na sedam festivalskih lokacija.

FOTO: Vana Katančić

– Uz po mnogima najbolji program u ovom dijelu svijeta, naš tipično-netipični festival uključivat će noćna predavanja, predavanja na plaži, pive poslije programa, beach afterparty, novu produkciju glavne 360° dvorane, neobičan FUCK & LOVE merch, novu četvrtu dvoranu, prvi AI jednog ovakvog događanja u Hrvatskoj i čitav niz drugih neviđenih sadržaja – izjavila je Dunja Ivana Ballon i time potvrdila da gdje završavaju superlativi – tek tamo počinje DK2024.

Uz predavače glavne dvorane, sudionici se prvi put u još čak tri festivalske dvorane mogu uključiti u cijeli niz zanimljivih diskusija o temama od velikog značaja za industriju, od digitalnih tema i kriptovaluta pa sve do kreativnosti i odnosa s javnošću. Domaćim stručnjacima u tim će se razgovorima pridružiti i regionalni, čime će biti ponuđen kvalitetan pregled kreativne i komunikacijske scene. Osim dnevnoga programa, tijekom sve tri festivalske večeri dodjeljuju se i nagrade najkvalitetnijim ostvarenjima struke.

Jelena Fiškuš pojasnila je važnost strukovnih natjecanja kako za festival tako i za industriju u cijelosti. 

– Ponosni smo što se na pet natjecanja okupilo 518 projekata u izboru za nagrade, a na odabiru najboljih radilo je 118 članova žirija i odbora natjecanja. Natjecanja nisu korisna samo iz perspektive osvajača nagrada: učenje se događa i kada projekt ne ostvari željeni natjecateljski rezultat jer natjecanja pružaju itekako korisne povratne informacije, o radu, a zatim i o tržišnom kontekstu, daju uvid u domaću produkciju i velika su inspiracija. Jedva čekamo uručenja zlatnih, srebrnih i brončanih statua – vidimo se u glavnoj dvorani svake festivalske večeri – poručila je.

Osim korisnih tržišnih uvida, festival će ove godine otvarati važne teme te obilovati važnim saznanjima i korisnim zaključcima – od (ne)predvidive (i)racionalnosti, neiskrenosti, fake newsa i obrazaca odlučivanja sve do strategija uspjeha temeljenima na ljudskom ponašanju. 

– Ako izgubimo istinu, gubimo povjerenje. A povjerenje je posvuda: vjerujemo da lift siguran, da je hrana koju jedemo kvalitetna. Onog trenutka kada naše povjerenje nestane, izgubit ćemo puno – poručio je planetarno popularni bihevioralni ekonomist, psiholog i znanstvenik Dan Ariely, koji se pridružio organizatoricama festivala kako bi predstavnicima medija rekao više o temi s kojom će ovom prilikom stati na glavnu festivalsku pozornicu: How Do We Understand the World of Misinformation and Misbeliefs.

Istaknuti neuroznanstvenik Moran Cerf, uz podršku Hrvatskoga Telekoma, održat će predavanje naziva 3 Ideas From Neuroscience That Were Discovered in the Last 10 Years and Will Change the Next 10, a o festivalu je ovom prilikom poručio: 

– DK je nevjerojatan festival. Uz toliku programsku raznolikost i inspiraciju, svi mi želimo dati sve od sebe kako bismo doprinijeli sjajnoj atmosferi – zaključio je.

Više informacija o festivalu dostupno je na njegovim službenim stranicama

FOTO: Borna Jakšić, Pixsell

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba