Odjeci najave da će projekt Stubaki umjesto kompleksa hotela zapravo biti veliki zabavni park

“Što to znači za Stubičke Toplice? Priliku za sve. Očekuje se 300.000 posjetitelja godišnje”

Objavljeno: 22.04.2023. Alen Brodar

Kao što smo već pisali, projekt Stubaki ipak ide dalje. Iako, dok nije sve crno na bijelo, svi su oprezni s najavama.

– Ja sam čitavo vrijeme govorio da je nama jedan takav projekt potreban i uvjeren sam da će na kraju biti realiziran. Bilo je mnogo kritika, no sjećate se da sam rekao da se više neće produživati ugovor ako radovi neće početi i iza toga i dalje čvrsto stojim. Ono što je bitno, mijenja se turistička slika na području Krapinsko – zagorske županije pa tako danas u odnosu na 2013. godinu imamo dva i pol puta više dolazaka i noćenja. Potrebe zagorskog turizma se mijenjaju, promijenili su se vlasnici pojedinih turističkih objekata i nama sada više nije ključno, kao što je bilo u samom začetku projekta Stubaki, da dobijemo hotel s četiri zvjezdice jer ga tada nismo imali. Sada nam je bitno da dobijemo neku atrakciju, novitet koji, ne da nemamo mi, nego ga nema nitko u okruženju i koji će biti mamac za turiste i tako puniti sve ostale. Tako da ja vjerujem i siguran sam u to da je to odličan projekt, da će biti u simbiozi s najavljenim privatnim investicijama, ali i našim investicijama u Krapinske i Stubičke Toplice – kazao nam je krapinsko – zagorski župan Željko Kolar, dodajući da su za zabavni park investitori Jako Andabak i Krapinsko – zagorska županija.

Jako Andabak i Željko Kolar prilikom potpisivanja ugovora za projekt Stubaki

Taj park bio bi nešto slično kao ‘Majaland’ parkovi u Poljskoj, gdje nešto slično onda ne smije biti u krugu od 300-tinjak kilometara. To je napravljeno na licenci belgijske Plopsa Grupe, koji su ga napravili u suradnji s nizozemskim Momentum Capitalom. Koncept bi u Stubakima bio sličan poljskim parkovima, ali će se u ovaj projekt, otkriva Kolar, staviti dio zagorske priče.

Plopsa grupa i planovi

Inače, Plopsa Group je belgijska tvrtka za zabavu koja upravlja s nekoliko zabavnih parkova i zatvorenih parkova u Belgiji, Nizozemskoj, Njemačkoj i Poljskoj. Tvrtka je osnovana 2000. godine i dio je Studija 100, medijske kuće koja se bavi produkcijom dječjih televizijskih emisija i robe. Plopsa parkovi nude razne atrakcije, uključujući rolerkostere, vodene vožnje, unutarnja igrališta i emisije uživo s likovima iz popularnih TV programa Studija 100, kao što su Samson & Gert, Kabouter Plop i pčelica Maja. Neki od najpoznatijih parkova Plopsa uključuju Plopsaland De Panne u Belgiji, Plopsa Indoor Hasselt u Belgiji i Holiday Park u Njemačkoj. Uz svoje zabavne parkove, Plopsa Grupa upravlja i brojnim drugim zabavnim mjestima, poput vodenih parkova, tematskih hotela i kazališta. Tvrtka je također proširila svoj brend na međunarodnoj razini, s planovima za otvaranje novih parkova i istraživanje daljnjih mogućnosti širenja u Europi. Grupa Plopsa trenutno ima 10 parkova te u procesu gradnje 11., onaj u Gdanjsku: šest ih je u Belgiji, jedan u Nizozemskoj, jedan u Njemačkoj zasad dva u Poljskoj – Majaland Kownaty i Majaland Varšava.


Njihov partner u Poljskoj je Momentum Capital, tvrtka za investicije privatnog kapitala i nekretnina sa sjedištem u Nizozemskoj. Tvrtka je osnovana 2000. godine i od tada je uključena u širok raspon investicijskih aktivnosti, uključujući razvoj nekretnina, ulaganja privatnog kapitala i održiva ulaganja. Krajem 2008. Momentum je pokrenuo prve akvizicije u Poljskoj koje su na kraju dovele do portfelja tematskih parkova, okupljenih u Momentum Leisure. U zajedničkom pothvatu s belgijskom grupom Plopsa, podružnicom Studio100, osvojeno je poljsko tržište tematskih parkova s ​​vodećim parkom Majaland Kownaty. Ovaj park nalazi se na strateškoj točki između Berlina i Poznanja na autocesti prema Varšavi. Ovo je prvi tematski park u Poljskoj namijenjen roditeljima s djecom, tematiziran prema poznatim TV likovima Studija 100, kao što su Pčelica Maya, Viking Wickie i Super Wings.

FOTO: Plopsa Group

– Daljnje uvođenje uspješne Plopsa formule započelo je 9. prosinca 2020. izgradnjom drugog parka u glavnom gradu Poljske Varšavi. Ovaj tematski park otvoren je 30. travnja 2022. godine, a nakon toga će uslijediti parkovi u Gdanjsku (predviđeno otvaranje krajem 2023.). U tijeku su i pripreme za dva vodena parka. Također postoje planovi za širenje na drugim lokacijama u istočnoj i srednjoj Europi – najavili su iz Momentum Capitala.

FOTO: Plopsa Group

– Izgradnja našeg trećeg tematskog parka u Poljskoj – ovaj put u Gdanjsku – dio je naše sveukupne strategije u srednjoj i istočnoj Europi. Momentum Capital ima ambiciju biti tamošnja vodeća strana u lociranju, tematiziranju i pokretanju tematskih parkova s ​​najboljim poslovnim partnerima. S CFE-om i Plopsom imamo dugogodišnji uspješan odnos i također želimo povećati broj tematskih parkova u srednjoj i istočnoj Europi u nadolazećim godinama – rekao je Martijn van Rheenen, izvršni direktor Momentum Capitala.
Upite o projektu u Stubičkim Toplicama smo poslali i Plopsa Grupi i Momentum Capitalu, međutim još se

Oprezne najave

Upitali smo i drugog investitora, odnosno predstavnike Jake Andabaka da nam nešto kažu o investiciji i planovima, no ostali su tajnoviti.

Trenutno zbog ugovornih obveza s partnerima, s kojima imamo potpisan i Ugovor o tajnosti podataka te su izlistani na burzi i s obzirom na natječaj koji je u tijeku, nismo u mogućnosti davati informacije ili komentirati detalje strukture natječaja i natječajne dokumentacije te samog projekta, s obzirom na to da ne želimo ni na koji način ostaviti dojam da utječemo na postupak ocjenjivanja ili same ocjenjivače. Svakako, kad dođe vrijeme, dat ćemo sve tražene informacije – rekli su iz Salve Regine, poduzeća u vlasništvu Jake Andabaka, koje ima sjedište u Mariji Bistrici.
Načelnik Stubičkih Toplica Josip Beljak isto je oprezan s najavama, no kazao nam je da je zadovoljan što se sve pokrenulo s mrtve točke, kaže, ipak se isplatilo čekati.

– To možda nije onaj prvobitno zamišljen projekt Stubaki, međutim ovo je za nas možda čak i atraktivnije i bolje. Ipak, poučeni iskustvom da velike najave prije početka radova nisu uvijek dobre, ne želimo previše o tome pričati. Projekt će uskoro biti prezentiran javnosti. Što znači za općinu Stubičke Toplice? Pa znači priliku za sve – za ugostitelje, privatne iznajmljivače, OPG-ove,… Procjena za ovo naše područje je nekakvih 300.000 posjetitelja zabavnog parka godišnje te da otprilike svaki treći prenoći, budući da će, kad park bude kompletno gotov, teško biti sve obići u jednom danu, a on neće sadržavati smještajne kapacitete. Znači, očekujemo veliki porast broja turista i od toga ne bi trebale imati koristi samo Stubičke Toplice, već i šire područje – zaključio je Beljak.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba