NA 'KANALIZACIJSKI SLUČAJ' IZ OROSLAVJA STIGLA NOVA REAKCIJA

OBITELJ ĐURĐEVIĆ: Zagorski vodovod i dalje nas pokušava dovesti u zabludu, pa nije kvar u našem dvorištu, već na javnoj površini

Objavljeno: 25.07.2022. Marta Čaržavec

‘Kanalizacijski slučaj’ o kojem smo pisali proteklog tjedna danas dobiva svoj nastavak. Naime, nakon što smo objavili priču obitelji Đurđević iz Oroslavja, točnije iz slijepe ulice Zagorsko naselje uz očitovanje Zagorskog vodovoda d.o.o. koji je usko povezan s ovom problematikom, a koji se na neki način ogradio od cijele priče, Đurđevići su ponovno odlučili reagirati…

Podsjetimo, Đurđevići su nas prije tjedan dana kontaktirali u nastojanju da riješe problem budući da su se kao korisnici Zagorskog vodovoda našli pred zidom. Naime, kako su nam rastumačili, radi se o problemu kanalizacije u spomenutoj oroslavskoj ulici koja je pod ustrojem vodovoda, a koji od njih kontinuirano od 2019. godine potražuje naloge. Da se taj problem, u kojem se konkretno radi o puknuću interne instalacije, proteže od spomenute godine potvrdili su nam i iz Vodovoda.

Đurđevići smatraju da su u pravu, s obzirom na to da je Zagorski vodovod preuzeo odvodnju i kanalizacijski dio od dvorišta na dalje što ih obvezuje da naprave sve radove o svom trošku.

– Iz naše se septičke jame voda slijeva preko ceste, to curi susjedima i smrdi. Deset dana ne mogu prati veš, vrućine su, smrdi užasno – rečenica je to koja možda najzornije prikazuje suštinu cijele problematike.

Iz Zagorskog vodovoda u svom su očitovanju kao zaključak naveli sljedeće:

– U konkretnom slučaju korisnici trebaju otkloniti kvar na cijevi koja je interna instalacija te podnijeti zahtjev za rekonstrukcijom priključka, a kojim bi se predmetni kvar otklonio.

Na navedno, Đurđevići su odlučili izaći demantiranjem odgovora od strane Zagorskog vodovoda, a kojeg prenosimo u cijelosti:

-Kao što je već navedeno i u ovom slučaju pružatelj usluge (Zagorski vodovod) i dalje pokušava korisnika dovesti u zabludu upućujući ga da podnese zahtjev za rekonstrukcijom. Korisnik smatra da je poduzeo primjerenu radnju prema davatelju usluge samom prijavom kvara. Kako pružatelj usluge odvodnje opisuje problem potpuno je pogrešno i netočno jer se ne radi o kvaru interne naravi već eksterne! Kada bi bio problem u dvorištu korisnika tada bi bio dužan o svom trošku sanirati kvar, a u ovom slučaju radi se o kvaru na eksternoj površini (javnoj), a kvar je dužan sanirati pružatelj usluge i to o svom trošku!

Uz to, Đurđevići su nam dostavili i skicu terena i lokacije kvara:

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba