Tu možda ipak nema mjesta eksperimentima

Kupite li automobil u ovim bojama, mnogo teže ćete ga kasnije prodati

Objavljeno: 24.04.2022. zagorjeinternational

Prilikom kupnje novog automobila zasigurno vam nije na prvom mjestu misao koliko će ga kasnije biti lako ili teško prodati, međutim, možda bi vam i to trebalo okupirati misli već prilikom kupnje. 

Naime, platforma za prodaju automobila Mobile.de provela je veliko istraživanje koje je pokazalo da izbor boje itekako može utjecati na daljnju prodaju vozila, piše Poslovni.hr.

Rezultati su pokazali da ćete na automobilu ljubičaste boje izgubiti oko 27,2 posto od prosječne cijene vozila, srebrnoj 25 posto, zlatnoj 23,1 posto, crvenoj 11,5 posto, plavoj 9,8 posto te zelenoj 1,3 posto.  Isto tako, kažu iz Mobile.de, oni koji su kupili crveni Volkswagen Passat ili BMW serije 5, namučit će se u prodaje. 

Volite li jake boje, ipak postoji jedna za vas. Naime, rezultati su pokazali da bi narančasta boja mogla postići čak 5,4 posto višu cijenu od prosjeka pri prodaji vozila. Među boljim izborima su još i bijela s 5,9 posto, crna s 9,5 posto, siva s 9,7 posto i žuta s 13,3 posto. 

U pravilu, primijećeno je da se automobili sa živopisnijim bojama mnogo manje pregledavaju na internetskim oglasima nego oni s neutralnijim bojama poput sive ili crne. 

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba