U Krapini svečano otvorena Ljetna škola informatike, koja je okupila stotinjak polaznika

DOBRA PROBA ZA ŠKOLU: “Kad smo jutros vidjeli učenike koji su došli sretni i voljni raditi, shvatili smo da je ovo bilo vrijedno organizirati”

Objavljeno: 24.08.2020. zagorjeinternational

U glazbenom paviljon u ponedjeljak je u Parku Matice hrvatske svečano je otvorena Ljetna škola informatike, u organizaciji Srednje škole Krapina i Krapinskog informatičkog kluba “Krik”.

Ravnatelj Srednje škole Krapina, Ivica Rozijan, rekao je da je upornost vrlina kojom se razlikuju oni koji su kvalitetni od onih koji nisu toliko kvalitetni i ambiciozni.

– Srednja škola Krapina je uporna u provođenju i realiziranju mnogih projekata, a jedan od projekata je Zimska škola informatike koju realiziramo već 20-ak godina koja okuplja najbolje zagorske informatičare koji ostvaruju odlične rezultate na svjetskim natjecanjima. Zbog pandemije koja nas je zadesila tijekom ove zime i proljeća, nismo mogli održati zimsku školu informatike, no odlučili smo organizirati Ljetnu školu informatike za sve zaljubljenike u informatiku i one koji traže nešto više kroz svijet računala – rekao je ravnatelj Rozijan i zahvalio se svim suradnicima srednje škole, odnosno, Krapinskom informatičkom klubu “Krik”, Ministarstvu znanosti, obrazovanja i sporta, Gradu Krapini, Hrvatskoj zajednici tehničke kulture i Hrvatskom savezu informatičara.

Hrabar pothvat

Stjepan Šalković, predsjednik Krapinskog informatičkog kluba “Krik”, naglasio je da je ovo vrijeme vrlo izazovno, no u “izazovnim vremenima treba biti hrabar”.

– Prije tri tjedna smo odlučili održati Ljetnu školu informatike, iako smo bili skeptični prema tome. No, danas kad smo ujutro vidjeli učenike koji su voljni raditi i sretni, shvatili smo da je bilo vrijedno pokrenuti Ljetnu školu informatike. Ovo će poslužiti i kao svojevrsna proba za školu koja slijedi – rekao je Šalković i dodao da imaju stroga pravila, a za neke radionice ima još slobodnih mjesta.

Zoran Gregurović, gradonačelnik Grada Krapine, rekao je da se nada da će se situacija vratiti na staro i da će ponovno moći na normalan način održavati školu informatike.

– Učenicima će uvijek škola informatike biti korisna, a podršku Grada Krapine ćete također uvijek imati – dodao je gradonačelnik Gregurović.

Nadica Kunštek iz Agencije za odgoj i obrazovanje, čestitala je organizatorima na hrabrosti i polaznicima na volji i želji za obrazovanjem.

Mirjana Smičić Slovenec, pročelnica županijskog Upravnog odjela za obrazovanje, kulturu, šport i tehničku kulturu, rekla je da je značajan napredak i uspjeh Srednje škole Krapina.

– U ovoj teškoj situaciji je na poseban i hrabar način Srednja škola Krapina printala vizire i odlično se snašla. Rad u Poduzetničkom inkubatoru je također hvale vrijedan. Ova generacija će ubrzo postati nositelj društva i želim sav uspjeh Srednjoj školi Krapina u obrazovanju mladih učenika – rekla je Smičić Slovenec.

Atraktivan program

Željko Pavić, saborski zastupnik, opisao je ovaj događaj dokazom da među nama ima još uvijek entuzijasta.

– Ovo je struka kojom se bavim cijeli radni vijek. Drago mi je da se ovakvo nešto održava u školi koju sam ja pohađao, u kojoj sam predavao i drago mi je da neki moji bivši učenici sada predaju – zaključio je Pavić.

Antonio Macan, sudionik brojnih informatičkih natjecanja, polaznik škole, a ove godine i predavač, otvorio je Ljetnu školu informatike i poželio svima dobru zabavu i da puno nauče.

Program Ljetne škole informatike vrlo je atraktivan. Nit vodilja ove ljetne škole su igre, ali ne kako ih igrati – nego kako ih izraditi. Na Unity će se raditi 2D i 3D igre, a na C# programirati i raditi jednostavne igre. Blok programiranje daje uvod u Android aplikacije. Za mlađe učenike koji tek ulaze u informatiku bit će radionica početnici. Osnovnoškolci će u Scratchu raditi jednostavne igre slaganjem blokova. Alice radionica koristi 3D modele za animirane priče i igre. Moći će se naučiti i osnove povezivanja u mrežu i o operacijskom sustavu Linux. Na početnoj robotici koristit će se mBotovi i blok programiranje, a na naprednoj robotske ruke i Alphabotovi uz programiranje u C++u. Na Arduinu će se raditi jednostavni elektronički projekti. Moći će se naučiti i obrađivati slike te kako jednostavno i brzo izraditi funkcionalnu responzivnu web stranicu. Virtualna stvarnost je jednodnevna radionica, a za napredne je radionica programiranja i algoritama. Za nastavnike namijenjena je radionica Loomen kako bi bili spremniji za nastavu na daljinu. (Lovro Belošević)

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba