Poduzetnica Irena (36) si je malo dala oduška

Dva tjedna spavala, jela i pila u zagrebačkim hotelima, pa otišla ne plativši račune

Objavljeno: 30.09.2020. zagorjeinternational

Poduzetnica Irena D. (36) je od 23. do 30. prosinca 2019. godine boravila u sobi 239 Hotela Esplanade u Zagrebu. Jela je i pila u restoranu Le Bistro, a svaki trošak je odobrila potpisom na račun sobe u kojoj je odsjela. Za zagrebačko tužiteljstvo tim je potezima oštetila tvrtku Esplanade Oleander za 10.288 kuna.

Potom se u Hotel Jägerhorn na Ilici prijavila 18. siječnja. Tamo je ostala do 23. siječnja ove godine. Zaposlenici je dala bankovnu karticu, a prilikom unosa PIN-a dvaput je unijela krivi. Treći put ga nije htjela unijeti strahujući od blokade računa, pa je obećala skoknuti do banke i podići novac. Recepcionarki nije htjela kao garanciju predati osobni dokument te se posvađala s direktorom hotela. Otišla je iz hotela te ostavila dug od 2599 kuna.

Hoteli su protiv nje podignuli prijave zbog prevare, a Općinsko državno odvjetništvo za nju traži 11 mjeseci rada za opće dobro.

– Što se tiče Esplanade, došlo je do zabune jer su oni prilikom check in-a dobili na uvid moju kreditnu karticu, a kad sam odlazila, napravila sam fizički pisanu odjavu i otišla. Oni su uočili neki problem, na što sam im rekla da nema problema i da mi pošalju pisani račun. Nakon toga su me počeli lažno optuživati. Optužbe ne priznajem i ne mislim ništa platiti. I nije prvi put da sam tamo odsjela privatno i poslovno. Ja sam oštećena i ne želim ništa platiti, i to ne zato što tamo nisam bila, nego me nitko nema pravo optuživati za išta jer ja sam im uredno predala svoje dokumente i kartice – rekla je Irena policiji te dodala da se u hotelu Jägerhorn našla u istoj situaciji.

– Umjesto da su mi lijepo rekli za problem, fizički sam napadnuta. I smatram da u takvom slučaju imam pravo odbiti plaćanje i otići iz objekta. Moje je potrošačko pravo da ne platim i da odem i zbog toga se ne mislim nikome ispričavati niti ću to, iz principa, više i platiti. Potpisi na računima jesu moji, a na usluge u hotelu nisam ulagala prigovore. A kako se oni prilikom odjave nisu mogli naplatiti s moje kartice, rekla sam im da mi pošalju račun i da ću platiti. No, nisam znala da su u međuvremenu protiv mene digli kaznenu prijavu, pa stoga sada nemam nikakve namjere račune platiti. Ne zato što ne mogu, nego zato što nema osnove za prijavu –  tvrdi Irena.

Recepcionarka Jägerhorna kaže kako je žena htjela produljiti boravak, ali nije bilo slobodnih soba pa je račun morala platiti te se odjaviti.

– Predočila je bankovnu karticu na svoje ime, a prilikom naplate je dvaput svjesno unijela krivi PIN te rekla da se ne može sjetiti broja. Zatim je rekla da ide u banku po novac pa sam joj objasnila da mora ostaviti neki dokument kao jamstvo da će se vratiti. Dala mi je neku staru oštećenu studentsku iskaznicu, ali sam joj rekla da treba valjani dokument. Na to je odgovorila da joj je osobna u izradi, a da joj putovnica treba za banku. Pozvala sam direktora hotela pa su počeli raspravljati. Nije htjela ostaviti nikakve stvari, pa sam joj ukazala na to da ću morati pozvati policiju. Gošća je potom otišla iz hotela prije dolaska policije – kazala je recepcionarka za Jutarnji list.

Direktor Esplanade Ivica Krizmanić rekao je da su više puta pokušali stupiti u kontakt sa ženom, ali ona im nije odgovarala na e-mail, a u telefonskom razgovoru obećala im je platiti račun.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba

Prijavite se na naš newsletter