NEZABORAVNO ISKUSTVO: Vinska rapsodija okusa na međimurskim brežuljcima

OPG HAŽIĆ: Ova vinska kuća i vinski kamp savršeno su mjesto za vikend odmor

Objavljeno: 18.11.2023. zagorjeinternational

Na samom sjeveru Hrvatske, na obroncima međimurskih brežuljaka, smjestio se prvi vinski kamp “Vinska kuća Hažić”. Iza cijele priče stoji obitelj Hažić koja svoj OPG njeguje i dograđuje punih 30 godina, a u cijelu priču uključile su se i kćeri Tatjana i Valentina.

Vinski kamp, vinska kuća, voćarstvo, vinogradarstvo i vinarstvo sastavni su dio njihove svakodnevice. 

– Roditelji su još devedesetih godina pokrenuli proizvodnju vina i jabuka. Od onda pa do danas smo polako gradili naš OPG. Glavna djelatnost nam je proizvodnja vina i jabuka, a na to se nadovezalo i sve ostalo što sada radimo – ispričala je Tatjana Hažić.

Jako su ponosni na svoj vinski kamp i vinsku kuću, a broj gostiju konstantno raste.

– Vinski kamp je posljednja stvar koju smo napravili 2020. godine. Broj gostiju iz godine u godinu raste, a iza nas je treća sezona. Kamp radi cijelu godinu, a sastoji se od 12 parcela i dvije mobilne kuće. Svaka parcela ima sve potrebne priključke za kamper ili prikolicu i svu potrebnu infrastrukturu. Unutar vinskog kampa postoje sanitarni čvorovi, eko WC, tuševi te sve potrebno pranje suđa. Svaka parcela nosi ime naše vinske sorte koja se uzgaja u našem vinogradu u Međimurju – kazala je Tatjana te ispričala zanimljivosti vinske kuće:

– Vinska kuća je kapaciteta 50 + 30, unutrašnji i vanjski dio. Izgrađena je 2009. godine i pretežito služi za plasman naših proizvoda te za ugošćavanje. Ako se gostu svidi ono što je degustirao, to odmah može i kupiti. U vinskoj kući imamo i doručak po najavi, ako netko zatraži, te svaki gost koji dođe na noćenje kod nas, u cijenu ima uključenu i degustaciju četiri vina. Organiziramo i razne evente u vinskoj kući, a svakako bi istaknula “Gorički trail” sa 6. izdanjem ove godine. Organiziramo i postavljanje klopoteca, ali i “Martinje”. Pokušavamo biti drugačiji kako bi zadovoljili različite ukuse – rekla je Tatjana Hažić.

Proizvode razne vrste vina, ali i pjenušce.

– Krenuli smo od sorti kao što su Graševina, Sauvignon, Pušipel i Traminac mirisavi. Prvi pjenušac smo napravili 2018. godine, a to je sorta Chardonnay. Drugi nam dolazi za Božić iz sorte Furmint. Naš pjenušac se zove “Toni”, a dali smo mu ime po našem nećaku koji se rodio iste godine kada smo ga i napravili. Vina plasiramo skoro pa isključivo kroz vinsku kuću. To su sve naši gosti koji dolaze na kućni prag i u kamp. Također radimo i dostavu na kućnu adresu – istaknula je Tatjana.

Redovno dobivaju nagrade na natjecanjima, ne samo hrvatskim već i stranim.

– Već u prvoj godini smo proglašeni najljepšim mini kampom u Hrvatskoj. Također, dobili smo nagradu od kompanije “ASCI” koja pokriva njemačko i nizozemsko tržište, što nam jako imponira. Dobivali smo i nagrade za vina na stranom tržištu, a najbolje ocijenjeno vino nam je Sauvignon za koje gotovo svake godine dobijemo ili srebro ili broncu. Također, osvojili smo i prvu nagradu “Franje Lebara” koja se dodjeljuje za najbolji Sauvignon u Međimurju – istaknula je Hažić.

Većinu voćaka od kojih rade sokove i ostale proizvode uzgajaju na vlastitoj plantaži, a na voće koje uvezu iz drugih krajeva Hrvatske jako paze da je kvalitetno i što manje tretirano.

– Bavimo se voćarstvom i trenutno imamo oko 18.000 stabala jabuka. Proizvodimo sok od jabuke, čips od jabuke i jabučni ocat. Radimo i kombinacije jabuke s aronijom, jabuke s grožđem, jabuke i mandarine. Mandarine dovozimo iz Opuzena, a prešamo ih s našom opremom i miješamo s našim sokom od jabuke – priča Tatjana te dodaje:

– Posadili smo i grožđe u našim voćnjacima, a ove godine smo posadili i jabuku sorte “Gold rush” koja je odlična za izradu sokova. Integrirana smo proizvodnja i manje se služimo pesticidima – istaknula je Hažić.

Njihovi gosti jako su zadovoljni uslugom.

– Gosti u kampu su većinom stranci. Ove godine smo prvi puta u postsezoni, u ovim jesenskim mjesecima, dobili puno gostiju iz Slovenije. Najčešće su to korisnici kamperskih aplikacija. Također, i Turistička zajednica Međimurske županije je odradila marketinšku kampanju na području Slovenije u suradnji s autokampovima, a i to je jedan od razloga zašto ove godine imamo dosta Slovenaca. Tijekom ljeta nam pak najviše dolaze Nijemci, Austrijanci, Nizozemci i Poljaci – zaključuje Tatjana Hažić.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba