Promjena boje i ikone mnogima predstavlja problem

‘SUPTILNO’: Najpopularnija društvena platforma promijenila izgled

Objavljeno: 30.09.2023. zagorjeinternational

Suptilna promjena nastupila je prije nekoliko dana. Dok je neki uopće nisu primijetili, mnogi kažu da im nova plava boja Facebook loga bode oči, piše Index.

Korisnica TikToka pod imenom myaudhdnotebook rekla je da joj smeta nova boja Facebooka. Video je brzo postao viralan. Više od šest tisuća ljudi uključilo se u raspravu i većina se slaže da je nova boja Facebooka u najmanju ruku iritantna.

– Bole me oči od ovoga – slažu se s njom komentatori.

– Nitko o ovome ne govori, promjena uopće nije suptilna –  pišu tiktokeri.

Meta, koja je u vlasništvu Facebooka, prije tjedan dana predstavila je novi logo za popularnu društvenu mrežu, a promjena je toliko suptilna da mnogi nisu ni primijetili razliku.

Nova promjena uključuje tamniju nijansu plave i sitne preinake na malom slovu “f”, a u objavi na blogu pojasnili su kako je promjena dio strategije za “osvježavanje dizajna Facebook logotipa, čineći ga odvažnijim i upečatljivijim.”  

Naglasili su kako je tamnija nijansa plave boje odabrana kako bi se slovo “f” više istaknulo i dizajn postao “vizualno dostupniji”.  S obzirom na to da Facebook ima više od dvije milijarde korisnika i svaka promjena je vidljiva velikom broju ljudi, iz Mete su objasnili kako je upravo to razlog zbog kojeg tvrtka koristi suptilne promjene na logotipu umjesto radikalnih. 

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba