Turist ostao neugodno iznenađen kad je vidio račun!

Naplatili mu rezanje sendviča po pola, vlasnica kaže: “Pa mazali smo dva tanjura”

Objavljeno: 11.08.2023. zagorjeinternational

Jedan je turist ostao neugodno iznenađen nakon što je dobio račun u jednom restoranu na jezeru Como. Njemu su, naime, naplatili dva eura više zato što su mu sendvič koji je naručio prerezali na pola.

Neimenovani muškarac, koji je u regiju jezera Como stigao iz obližnjeg Milana, naručio je vegetarijanski sendvič punjen pomfritom. Nakon što ga je pojeo šokirao se kada je vidio veću cijenu na računu – prenosi Index.

Dva eura

Turist koji je stigao iz obližnjeg Milana u regiju jezera Como, ostao je neugodno iznenađen nakon što je naručio vegetarijanski sendvič punjen pomfritom u jednom restoranu na jezeru Como. Njemu su, naime, na računu naplatili dva eura više zato što su mu sendvič koji je naručio prerezali na pola. Nakon što ga je pojeo, šokirao se kada je vidio veću cijenu na računu.

Račun je podmirio bez pritužbe osoblju, ali je kasnije na TripAdvisoru objavio negativnu recenziju. Nezadovoljni gost objasnio je da je naručio sendvič kako bi ga mogao s prijateljem podijeliti, ali nisu zatražili da ga osoblje restorana prereže na polovice.

– Nevjerojatno, ali istinito –  napisao je muškarac uz fotografiju računa na TripAdvisoru. Na njemu se može vidjeti da je cijena sendviča 7.50 eura, sok košta 3.50, voda 1.50 i espresso 1.20 eura, a tu je i sporna “diviso da meta”, naknada za rezanje sendviča koja iznosi 2 eura.

Objašnjenje

Muškarac je restoranu dao jednu zvjezdicu na TripAdvisoru, što je ocjena koja je daleko od prosječne četiri i pol zvjezdice, na temelju više od 100 recenzija.

Vlasnica restorana branila se kad su je pitali za spornu naknadu. Također je napomenula da se kupac nije žalio niti dovodio u pitanje naplatu te je pojasnila da bi uklonila naplatu s računa da se netko pobunio.

– Dodatni zahtjevi imaju cijenu. Morali smo koristiti dva tanjura umjesto jednog i vrijeme za njihovo pranje se udvostručuje, a zatim i dva podmetača. Nije to bio običan tostirani sendvič, unutra je bio i pomfrit. Trebalo nam je vremena da ga prepolovimo – rekla je vlasnica Cristina Biacchi za talijanske novine La Repubblica.

Pauzirane recenzije

Ova praksa nije neuobičajena u skupim gradovima i popularnim turističkim destinacijama u SAD-u, gdje se ponekad naplaćuje dijeljenje obroka. Neki restorani u New Yorku čak i zabranjuju dijeljenje porcije.

Ova priča o iznenadnoj naknadi za uslugu postala viralna te je TripAdvisor je bio prisiljen pauzirati recenzije za navedeni restoran, koji se našao na udaru ljutitih komentara.

– Zbog nedavnog događaja koji je privukao pozornost medija i izazvao priljev recenzija koje ne opisuju iskustvo iz prve ruke, privremeno smo obustavili objavljivanje novih recenzija za ovaj objekt – navodi se na web stranici.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba