ISKORISTITE PRILIKU: Svi naši čitatelji ostvaruju 30 posto popusta na online kotizacije

Kako kupuju Hrvati na internetu? Saznajte na trećoj konferenciji za trgovce!

Objavljeno: 03.10.2021. zagorjeinternational

Prema zadnjem istraživanju koje je provela Udruga eCommerce Hrvatska, 36 posto Hrvata kupuje online barem jednom mjesečno, dok svaki peti Hrvat kupuje na internetu nekoliko puta tjedno.

Povodom promocije CRO Commerce 2021 konferencije, koja se održava 8. listopada u Almeria centru, Udruga će predstaviti novo istraživanje online kupaca koje će pokazati što se promijenilo nakon pojave epidemije.
CRO Commerce 2021 je treća konferencija u organizaciji trgovaca, što znači da će većina predavača i panelista biti upravo ljudi koji se bave trgovinom, odnosno vlasnici i voditelji web shopova te nuditelji usluga za trgovce.

Ključna riječ konferencije je povezanost
Što se promijenilo u navikama online kupaca uslijed epidemije? Kako smo unatoč lockdownu uspjeli ostati povezani? Kako se razvijaju novi načini plaćanja, koje novitete planiraju dostavne službe? Kako uspješno surađivati s influencerima na svim platformama? Koje nove zakonske promjene nas očekuju u domaćem i cross-border trgovanju?
Na CRO Commerce 2021 konferenciji imate priliku saznati kako ostati povezani sa svojim kupcima – bez obzira prodajete li online ili offline.

Cjelodnevni program i online radionice
Konferenciju će otvoriti predsjednik udruge Marcel Majsan, prezentiranjem istraživanja koje je Udruga provela u suradnji sa svojim članovima, web trgovcima. Ovi rezultati će otkriti kakvo je post-lockdown stanje eCommercea u
Hrvatskoj – je li se promijenila učestalost kupnje hrvatskih online kupaca, što najčešće kupuju, što ih najviše motivira na kupovinu i slično.
Odmah nakon toga slijedi predavanje našeg keynote speakeraTea Širole, koji će pričati o velikom uspjehu i razvoju Glovo aplikacije u toku pandemije.
Slijede zanimljivi paneli na temu online naplate, logistike, influencera i zakonskih promjena, kao i najava prve oznake povjerenja koju priprema udruga eCommerce Hrvatska za svoje članove, u suradnji s nizozemskom tvrtkom Trustprofile.

Na kraju konferencije pozornicu preuzimaju stručnjaci koji su ocjenjivali web shopove članova Udruge, a koji će podijeliti nagrade za najbolje među njima te otkriti u čemu većina njih griješi (eComm Awards).
Idući dan je rezerviran isključivo za online radionice s aktualnim temama iz eCommerce svijeta, povodom kojih će se predstaviti edukacijski portal za članove udruge. Neke od tema koje možete očekivati su psihologija prodaje, knjigovodstveni aspekti online prodaje, UX-a na webshopu, buyers journey itd.
Udruga eCommerce Hrvatska inače okuplja preko 500 web shopova, a bavi se informiranjem i edukacijom web trgovaca.
Fizičke ulaznice za konferenciju su gotovo rasprodane, pa ih možete kupiti putem Entrio sustava još samo do 4. listopada, no svi čitatelji našeg portala ostvaruju 30 posto popusta na online kotizacije uz kupon: ecomm30.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba