Na Fakultetu organizacije i informatike održan partnerski sastanak međunarodnog projekta RAPIDE, čija je voditeljica Blaženka Divjak

Partneri se kroz interaktivne radionice upoznali s konceptom aktivnosti, obrnutom učionicom i radom baziranim na učenju, a očekuju ih i studije slučajeva te grupni rad

Objavljeno: 07.09.2021. zagorjeinternational

U ponedjeljak je na Fakultetu organizacije i informatike (FOI) održan partnerski sastanak međunarodnog projekta RAPIDE – Relevant assessment and pedagogies for inclusive digital education, koji koordinira FOI u suradnji s pet europskih partnera, od kojih su dva hrvatska sveučilišta. Voditeljica projekta je prof. dr. sc. Blaženka Divjak.

Projekt trajanja 24 mjeseca započeo je u ožujku 2021., a financiran je u okviru Erasmus+ programa Europske komisije, u ukupnom iznosu od 219.085 eura.

Hibridna varijanta

Cilj ovog iznimno važnog strateškog projekta je sudjelovanje u stvaranju, implementaciji i razmjeni inovativnih pedagogija i usklađene procjene u digitalnom okruženju, kako bi se uspješno nosila s krizama izazvanim COVID-19 i sličnim te podržala značajnu digitalnu transformaciju visokih učilišta.

Partnerski sastanak održan je u hibridnoj varijanti. U prvom dijelu, partneri su prošli kroz planirane aktivnosti i rezultate te razgovarali o terminima i načinu održavanju sljedećih projektnih sastanaka.

Uz Fakultet organizacije i informatike kao koordinatora,  na projektu kao partneri sudjeluju vodeća europska sveučilišta u području informatike i srodnih znanosti te edukacijskih znanosti: The Open University iz Ujedinjenog Kraljevstva, Delft University of Technology iz Nizozemske, Goethe University iz Njemačke, Medicinski fakultet Sveučilišta u Zagrebu te Sveučilište u Rijeci iz Hrvatske.

Tijekom projekta, partneri rade na četiri velika rezultata, od kojih će prva dva biti završena do kraja godine. Prvi rezultat su otvoreni obrazovni resursi i e-tečaj za obrnutu učionicu (eng. FC – flipped classroom) i učenje zasnovano na radu (eng. WBL – work based learning). 

Tri dana

Po završetku partnerskog sastanka, održan je prvi od tri planirana dana aktivnosti učenja, podučavanja i osposobljavanja. Prvi dan partneri su se upoznali kroz interaktivne radionice s konceptom aktivnosti, obrnutom učionicom i radom baziranim na učenju. Ostale dane partneri će kroz studije slučajeva i grupni rad, kritički promisliti i diskutirati o zaključcima, prilagodbi na lokalnu praksu i preporukama za poboljšanje. Rezultati će biti prezentirani i diseminirani te će se dalje iskoristiti i diseminirati na institucionalnim radionicama. Više informacija o očekivanim rezultatima i uključenim partnerima dostupno je na mrežnim stranicama projekta.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba