'RDGB SOLUTION' – ONO ŠTO STVARNO TREBATE OD SVOG KNJIGOVOĐE: U Poslovno – tehnološkom inkubatoru u Krapini od jeseni je otvoren novi knjigovodstveni servis

GORDANA BURIĆ: Desetu godišnjicu rada okrunila sam ulaskom u svijet vlastitog biznisa

Objavljeno: 31.01.2021. zagorjeinternational

Pokretanje vlastitog posla uvijek je hrabar pothvat, budući da, uz pogodnosti kojima se svi nadaju da će doći s vremenom, to donosi i određene rizike te daleko od toga da su svi koji se odluče na taj korak pretplaćeni na uspjeh. Međutim, otvaranje vlastitog posla u vrijeme jedne od najvećih gospodarskih kriza, ove aktualne, uzrokovane pandemijom koronavirusa, može se okarakterizirati kao izrazito hrabar potez. Oni koji su se odlučivali na taj korak u 2020. godini mogu se u Krapinsko – zagorskoj županiji nabrojati na prste ruku, a jedna od njih je Gordana Burić (34) iz Pregrade, koja je svoju desetu godišnjicu rada okrunila protekle jeseni, ulaskom u svijet vlastitog biznisa – otvaranjem Knjigovodstvenog servisa ‘RDGB SOLUTION’, na adresi Bobovje 52G, u zgradi Poslovno -tehnološkog inkubatora u Krapini.

Koliko godina rada u knjigovodstvu je iza vas? Kako je došlo do ideje za otvaranjem vlastite tvrtke?

S obzirom, na završeni smjer fakulteta (Trgovinsko poslovanje na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu op.a.), doslovce sam od nule učila knjiženja, termine računovodstva i sve radne zadatke s kojima se susrećemo u tom poslu. No, bez obzira koliko je ponekad bilo teško,  pogotovo na početku, sve više sam se pronalazila u tome. Radno iskustvo sam pretežito stjecala radeći u poduzećima na području Krapinsko – zagorske županije i Zagreba, ali kada sam krenula razmišljati o otvaranju vlastitog posla, znala sam da će to biti na području Zagorja. Nakon svih ovih godina definitivno mogu reći da sam se našla u brojkama, računima, radu s klijentima i, da ponovno biram, moj izbor bi bio računovodstvo. To sam jednostavno ja, moj život, način na koji živim i funkcioniram. Tako da je odluka o pokretanju vlastitog posla, odnosno osnivanje poslovnog subjekta, rezultat dugogodišnjeg rada i iskustva na rukovodećim računovodstvenim poslovima. S obzirom na sve veću potrebu za uslugama ‘outsourcinga’, a ujedno i uspješnu poslovnu suradnju s klijentima, ostvarenu kroz dosadašnja radna mjesta, javila se želja da dosad stečena znanja i iskustva pretvorim u uspješno, kvalitetno i inovativno poduzeće. Stoga sam  protekle jeseni otvorila vlastiti knjigovodstveni servis. Ove godine ujedno slavim i desetu godišnjicu rada u računovodstvu i financijama.

Jesu li se dosad ispunila vaša očekivanja, odnosno, jeste li zadovoljni brojem klijenata koje ste uspjeli privući?

S obzirom na trenutnu situaciju u kojoj se nalazimo, odnosno da nam se posljednjih godinu dana život vrti oko pandemije, a zadnje vrijeme i potresa, mislim da sam odabrala najteže vrijeme za pokretanje privatnog biznisa, ali bez obzira na cjelokupnu situaciju, mogu reći da sam jako zadovoljna po pitanju klijenata i svih ostalih okolnosti koje sam uspjela posložiti da zaokružim cjelinu.

Iza nas je iznimno izazovna godina koju je obilježila korona kriza. Koliko je to realno utjecalo na vaše poslovanje?

Što se tiče utjecaja pandemije, odnosno korona krize, ona je, dakako, uvelike svima promijenila način života i poslovanja. Naravno, da je ostavila traga i kod mene. U samom početku morala sam za nekoliko mjeseci prolongirati otvaranje poduzeća, a kasnije je samim time ostavilo traga na poslovanje, s obzirom na to da su mnoge djelatnosti zatvorene, što za mene osobno znači trenutno manje tržište po pitanju novih potencijalnih klijenata.

Što vaši klijenti mogu očekivati od vašeg knjigovodstvenog servisa i što vas čini boljima u odnosu na konkurenciju?

Osnovna djelatnost poduzeća je pružanje knjigovodstvenih i računovodstvenih usluga trgovačkim društvima, obrtnicima te neprofitnim organizacijama. Temelj poslovanja kod nas je kvaliteta pružene usluge. Odnosno, želim da usluge mog knjigovodstvenog servisa prema sadašnjim i budućim klijentima budu puno više od mjesečnog obračuna plaće i obračuna poreza na dodanu vrijednost. Laički rečeno, želim odvojiti i posvetiti potrebno vrijeme svakom pojedinom klijentu, kako bih ga mogla kvalitetno pratiti i pravovremeno usmjeravati na rješavanje svakodnevnih situacija i problema kroz knjigovodstvene usluge i usluge poreznog savjetovanja.

Kakvi su vaši planovi za nadolazeće razdoblje?

Planovi se prvenstveno odnose na zapošljavanje dodatne radne snage, s obzirom na to da se na tržištu javlja sve veća potreba za vanjskim uslugama knjigovodstvenog servisa. Nastojat ćemo zapošljavati osobe s lokalnog područja. Također, planiramo se orijentirati na buduće klijente iz susjednih županija. Uslugu prilagoditi klijentu, njegovim potrebama, željama i cilju koji želi postići. Knjigovodstveni servis bit će orijentiran razvojno – koncentrirat će se segmentno na nove zakone i propise u području računovodstva, istovremeno usavršavajući postojeće, kako bi mogao odgovoriti na sve potrebe tržišta.

I za kraj, kako vas mogu kontaktirati novi potencijalni klijenti?

Naše sjedište je u krapinskom naselju Bobovje, u zgradi Poslovno – tehnološkog inkubatora Krapinsko – zagorske županije, tako da mogu doći osobno uz prethodnu najavu, međutim mogu nam se javiti i putem Facebooka, na mail [email protected] ili pak na broj mobitela +385 98 913 9530.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba