Sa svakom novom generacijom mušterija, BMW mijenja svoj vizualni indentitet. Tako nakon Volkswagena, svoj logo mijenja još jedan njemački proizvođač automobila, piše Poslovni.hr.
Novi BMW-ov logotip zadržao je isti oblik, ali njegov dizajn ima novi pristup. Takvom modernizacijom žele se približiti mlađoj klijenteli koja je odrasla u digitalnom dobu.
– Stari crni prsten je uklonjen po prvi put, a novi logo simbolizira mobilnost i užitak u vožnji – rekao je Jens Thiemer, viši potpredsjednik u BMW-u.
Sredina još uvijek ima plavu i bijelu boju bavarske države. Font je nešto drugačije oblikovan, a vanjski prsten sada ima ravan dizajn u bijeloj boji, dok neki gradijenti popunjavaju ostatak logotipa. Paralelno s glavnim logom bit će modernizirani i logotipi M odjela, kao i električne verzije s logotipom “i”, najavljuju iz BMW-a. Svima je zajednički dvodimenzionalni pristup, koji po njihovom mišljenju izgleda puno modernije.