GODINA INVESTICIJA: PREDSTAVLJENI REZULTATI POSLOVANJA TERMI TUHELJ I TERMI OLIMIA, KAO I BROJNI NOVITETI

Nadomak Zagorja otvoreno ekskluzivno glamping odredište koje omogućuje boravak u luksuznim šatorima opremljenima poput hotelskih soba

Objavljeno: 06.07.2017. Jelena Jazbec

Na konferenciji za novinare održanoj u Termama Olimia u Sloveniji, predstavljeni su rezultati poslovanja Termi Olimia i Termi Tuhelj, kao i brojni noviteti u poslovanju. Kao najvažniji projekt istaknut je Glamping Olimia Adria Village, nova smještajna ponuda Termi Olimia, koji pod okriljem prirode nudi luksuzan odmor u šatorima. Naime, u sklopu kampa “Natura”, podignut je ekskluzivni glamping resort – Glamping Olimia Adria Village koji spaja udobnost i prirodu, a namijenjen je gostima kojima obični šatori nisu više dovoljni, već traže nešto drugačije. Predstavio ga je Borut Kokelj, voditelj kreativnog tima Glam Proa.

Parkovna arhitektura

– Resort uključuje 20 moderno opremljenih glamping šatora za dvije ili četiri osobe. Šatori su opremljeni gotovo kao prave hotelske sobe, s privatnom terasom, kupaonicom, televizorom, klima uređajem, a neki imaju čak i malu kuhinju. Posjetitelje će zasigurno oduševiti i okolni ambijent, kojeg čine mali potoci, ognjišta, plaža, bazen i privatni whirpool, ali i dojmljiva parkovna arhitektura. Glamping Olimia sadrži dva tipa šatora, u kojima gosti mogu odabrati hoće li uživati u paru ili sa svojom obitelji. Resort može primiti do 62 osobe te ima odlične uvjete za organizaciju raznih poslovnih događaja, team buildinga ili druženja u malim skupinama – rekao je Kokelj.

Direktor prodaje i marketinga u Termama Olimia, Vasja Čretnik, predstavio je i druge atrakcije kojima će Terme obogatiti svoju ponudu u novoj sezoni.

– “Skoči u Aqualunu” slogan je ovogodišnje ljetne kampanje Termi Olimia koja je ove godine posebno usmjerena na novu vodenu atrakciju – Black Cannon. Terme Tuhelj su već obogatile svoju ponudu novim vanjskim adrenalinskim toboganom, dugim 120 metara i visokim 12,5 metara. Nova vodena atrakcija savršeno će upotpuniti Splash ljeto, kojem su ove godine poseban utisak dale i nove ambasadorice – Natali Dizdar i Marija Borić. Restoran “Lipa” središte je događanja od davne 1989. godine, no vapila je za renovacijom i osvježenjem. Danas obnovljena “Lipa” pod jednim krovom objedinjuje pivnicu, kavanu i restoran – istaknuo je Čretnik.

Wellness centar “Termalija”

Generalni direktor Termi Olimia Florjan Vasle predstavio je poslovne rezultate u prvih šest mjeseci, kojima je, kako je rekao, iznimno zadovoljan.

– U Termama Olimia ostvareno je 8,7 milijuna eura prihoda u prvih šest mjeseci 2017. godine, što je sedam posto više nego 2016. godine. Ostvarile su i 138.484 noćenja, što je za jedan posto više nego u prvih šest mjeseci 2016. godine. Terme Olimia posjetilo je 61.846 komercijalnih kupača u prvih šest mjeseci 2017. godine. U Termama Tuhelj u prvih šest mjeseci 2017. ostvareno je 3,3 milijuna eura prihoda, što je za 16 posto više nego u istom periodu prošle godine. Ostvarili smo 54 380 noćenja, što je za 21 posto više nego u prvih šest mjeseci poslovanja u 2016. godini. Vodeni planet posjetilo je 64.808 komercijalnih kupača u prvih šest mjeseci 2017. godine – rekao je Vasle.

Predstavio je i važan projekt koji je trenutno u fazi realizacije.

– Odvija se renovacija Wellness centra Termalija, projekt vrijedan oko 10 milijuna eura, koji se razvija u dvije faze. Trenutno je u realizaciji najopsežniji dio projekta, u kojem se srušio postojeći vanjski dio bazena te će se izgraditi novi bazenski dio, kao i novi dio oko bazena. U proljeće 2018. renovirat će se i najstariji dio pred ulazom, recepcijom i garderobama. Na kraju projekta, novi Wellness centar Termalija, uz atraktivniju i novu ponudu, svakako će pomaknuti granice na području vodenih doživljaja te postaviti nove standarde na tom području. Termalija bi trebala biti otvorena u prosincu – rekao je Vasle, te dodao kako se ova godina za Terme Olimia s pravom može nazvati godinom investicija, s obzirom na to da će se realizirati investicije u ukupnoj vrijednosti 12,5 milijuna eura.



ZDRAVKO POČIVALŠEK:

Hrvatska i Slovenija već se godinama zajednički predstavljaju na dalekim tržištima

Na konferenciji za novinare govorio je i slovenski ministar za gospodarski razvoj i tehnologiju, Zdravko Počivalšek, koji je istaknuo odličnu suradnju Hrvatske i Slovenije na području turizma.

– Hrvatsku i Sloveniju obilježava dobra turistička razmjena s obiju strana. Slovenci godišnje ostvare preko 1.200.000 dolazaka u Hrvatsku i preko 6,5 milijuna noćenja. Obrnuti promet je dosta manji, ali je ohrabrujuće da dosta raste u posljednje vrijeme, ne samo zimi, nego i preko cijele godine. Važno je spomenuti i da smo se već prije nekoliko godina dogovorili da na dalekim tržištima, poput Japana, Južne Koreje, Kine i Indije, zajednički predstavljamo Sloveniju i Hrvatsku pod sloganom “Experience Croatia, Feel Slovenia”, i to je jedan temelj koji bi mogao poslužiti i za suradnju na drugim područjima, iako se već sada može reći da je gospodarska suradnja Slovenije i Hrvatske izvanredna – rekao je Počivalšek.



VASJA ČRETNIK:

Za deset dana i unutarnji bazeni Termi Tuhelj dobivaju novi tobogan

– Konačno smo i u Termama Tuhelj uspjeli ove godine pripremiti novu investiciju – tobogan koji smo čekali neko vrijeme. To će sigurno udobrovoljiti one koji su nas upozoravali da nema dovoljno atrakcija za one koji žele malo adrenalina. Drugi otvaramo u roku deset dana, koji će se uklopiti u unutarnje bazene i koji će također nadopuniti ponudu Termi Tuhelj, 365 dana u godini. S novim tornjem iz kojeg ide ovaj novi bazen od 12 metara, napravljene su i pripreme za dva nova tobogana, koja ćemo u naredne dvije godine napraviti u Termama Tuhelj. U prošloj godini, u Termama Olimia povećan je broj hrvatskih gostiju za 20 posto, a u Termama Tuhelj povećali smo broj slovenskih gostiju za 17 posto. Radimo i bezgranične pakete, u sklopu kojih gosti borave nekoliko dana u Termama Olimia i nekoliko dana u Termama Tuhelj – rekao je direktor prodaje i marketinga Vasja Čretnik.

 

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba