Mate Rimac otvorio novi pogon u Zagorju!

U tvornici u Velikom Trgovišću do kraja godine proizvest će 13 C_Two prototipova koji će se koristiti za testiranja i homologaciju

Objavljeno: 19.06.2020. zagorjeinternational

Mate Rimac otvorio je novu tvornicu u Velikom Trgovišću, piše Poslovni.hr, koja je namijenjena isključivo serijskoj proizvodnji njegovih električnih vozila i trebala bi omogućiti da Rimac već iduće godine krene s isporukama gotovih C_Two vozila kupcima. Tijekom ove godine planira objaviti finalni dizajn i ime tog vozila, s obzirom na to da se C_Two još tretira kao prototip, a ne finalno, homologirano vozilo, odnosno gotov proizvod. U planu je bilo da prve isporuke kupcima krenu do kraja ove godine, ali je to usporila korona kriza i karantena.

Za 60 posto

Zagorski se pogon prostire na 5036 četvornih metara i predstavlja povećanje proizvodnih kapaciteta tvrtke za 60 posto. Podsjetimo, Rimac u Svetoj Nedelji, gdje mu je centrala, ima proizvodni pogon, centar za R&D razvoj i druge odjele na površini od 8345 kvadrata. Poslovni.hr doznaje i kako je pogon u Velikom Trgovišću samo nastavak širenja poslovanja i neće zamijeniti postojeći pogon u Svetoj Nedelji, a Rimac ne odustaje ni od lani najavljenog projekta kod dvorca Kerestinec, na površini od 250.000 četvornih metara. Upravo ondje priželjkuje imati buduće sjedište kompanije, R&D centar, tvornicu, testni poligon i kampus s različitim sadržajima.
U novom pogonu Rimac će do kraja ove godine proizvesti 13 C_Two prototipova koji će se koristiti za testiranja i homologaciju. Većina od tih vozila bit će uništena u crash testovima i drugim ispitivanjima. Do sada ih je proizveo ukupno četiri. Usto, skratili su proizvodni proces na pet tjedana pa su sada dvostruko brži.

Pet zona

Novi pogon sastoji se od pet glavnih zona i započinje pripajanjem nosača i pričvrsnih točki na karbonsku konstrukciju vozila, odnosno monocoque šasiju. Potom inženjeri ručno nastavljaju sa sastavljanjem vozila dio po dio. Paralelno se radi na drugim ključnim podsustavima vozila, poput pogonskog sklopa, kokpita i prednjeg hladnjaka koji se na proizvodnoj liniji sklapaju nakon što su unaprijed pripremljeni.
Rimac je za Poslovni.hr rekao i kako nisu smanjivali broj zaposlenih niti plaće zbog korona krize.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba