Pitanje svih pitanja, svake tvrtke, svakog prodajnog i marketinškog tima glasi: kako povećati prodaju? Maštovite i precizne odgovore na to pitanje voditelji i direktori prodaje i marketinga, voditelji ključnih kupaca, agencije za tržišno komuniciranje, brand i product menadžeri, PR stručnjaci, vlasnici malih i srednjih poduzeća i razni konzultanti, imat će prilike čuti na konferenciji “Marketing and Sales by Numbers”, u organizaciji poslovnog tjednika “Lider”, 7. lipnja u zagrebačkom Kaptol Boutique Cinema.

Marketing vs. prodaja

Konferencija sadrži pet predavanja, četiri panela i tri vrlo korisne stručne radionice. Glavni predavač je Dragan Vojvodić iz Beograda, profesionalac u prodaji, koji radi za poznati američki Sandler Institut. Vojvodić svojim unikatnim pristupom prodajnoj profesiji i svojim zanimljivim nastupima mijenja svijest i preokreće trendove u kompanijama, ističući kako je tradicionalna prodaja dosadna i predvidiva.
Dalibor Šumiga, specijalist za bihevioralni marketing i osnivač agencije Promosapiens, prve bihevioralne agencije u Adria regiji, na konferenciji će govoriti o bihevioralnom marketingu i zašto ne treba vjerovati racionalnom kupcu. Vrlo zanimljiva rasprava očekuje se na panelu “Marketing vs. prodaja”, na kojem će se sučeljavati predstavnici marketinga i prodaje u sektorima maloprodaje, pića i financijskog sektora.
Damjan Geber, suosnivač CEO Brigade, govorit će pak o tome koje su karakteristike uspješnog prodajnog prostora, a koliko je korisničko iskustvo danas važnije nego ikad, objasnit će Hrvoje Kujundžić, stariji konzultant u SAP-u te Nikola Vrdoljak, suvlasnik i partner u agenciji 404. Kako se gradi prodajna kultura i sami prodajni proces, otkrit će Igor Belušić, zamjenik direktora u tvrtki Sun Chemical te Vedran Sorić, direktor prodaje Sorbel grupe. Vrhunski stručnjaci očekuju se i na panelima o utjecaju digitalne televizije na marketinšku i kreativnu industriju, kako targetirati potrošača te koji su izazovi oglašavanja u digitalnom dobu.

Osnaženi potrošači

Paradigma marketinga značajno se promijenila u zadnjem desetljeću. Potrošači su osnaženi i raspolažu s velikim brojem informacija, konkurencija na tržištu se stalno zaoštrava, a razvoj tehnologije gotovo je nemoguće pratiti. To zahtjeva od marketinških profesionalaca da promijene ustaljene načine rada i da drugačijim pristupom pokušaju pridobiti potrošače, što u konačnici donosi lojalnost izraženu kroz prihode.
Kako?
Saznajte od najboljih, 7. lipnja na konferenciji “Marketing and Sales by Numbers”.