HT je jučerašnji kvar otklanjao čak šest sati, a brojni korisnici slali su pritužbe putem društvenih mreža. Jedan je tweet oborio s nogu....

“Jeste probali ugasiti i upaliti?”

Objavljeno: 30.09.2020. zagorjeinternational

Hrvatski Telekom u utorak je zabilježio poteškoće u radu mobilnih i fiksnih usluga. Uzrok kvara bilo je neregularno ponašanje sustava za prijenos signalizacijskih poruka za uspostavu govornih poziva uslijed softverske greške. Zbog kompleksnosti sustava i specifičnosti kvara, koji se po prvi puta manifestirao u ovom obliku, otklon kvara trajao je šest sati, a u njegovo rješavanje bili su uključeni stručnjaci Hrvatskog Telekoma, Deutsche Telekoma te glavnih dobavljača sustava: Nokia, F5 i Metaswitch.
Naravno, čitava je situacija izazvala brojne reakcije korisnika na društvenim mrežama, a djelatnicimi HT-a strpljivo su odgovarali na brojne upite, pritužbe i kristike tijekom cijelog dana.
No, jedan je tweet posebno zapeo za oko javnosti pa se proširio i svim drugim društvenim mrežama.

– Pozdrav, trenutno imamo poteškoća u radu fiksne i mobilne mreže u cijeloj zemlji te intenzivno radimo na otklonu. Ljubazno molimo za strpljenje i razumijevanje. Mateja – napisao su iz Hrvatskog Telekoma.

– Jeste probali ugasiti i upaliti? – upitao ih je jedan twiteraš i tako pokupio simpatije brojnih korisnika društvenih mreža, a nasmijao je i djelatnike HT-a.

– Well played, well played! Trudimo se zaista da se poteškoće otklone u što kraćem roku pa molimo za strpljenje i razumijevanje. Dejan S. – odgovorili su mu, na što je muškarac napisao “Bitno je kad sve prođe imat’ dobar izgovor.”

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba