Konferencija “Poduzetnički mindset” u Zagrebu okupila najuspješnije hrvatske poduzetnike

NENAD BAKIĆ: Trenutno našim društvom dominira pitanje “Gdje ti je djed bio 1941.?”, a pravo bi pitanje trebalo biti “Gdje će moje dijete biti 2031.?“

Objavljeno: 14.09.2019. zagorjeinternational

Poduzetnici najsnažnije mogu pokrenuti hrvatsko gospodarstvo i društvo u cjelini. Glavna je to poruka konferencije “Poduzetnički mindset”, koja je u Zagrebu okupila najuspješnije hrvatske poduzetnike.

– Među najvećim izazovima hrvatskim su poduzetnicima trenutačno zapošljavanje i zadržavanje kvalitetnih radnika, visoki porezi i njihove česte izmjene te nestabilno poslovno okruženje, kako lokalno, tako i globalno, na kojem se najavljuje recesija. Zato je pozitivna činjenica da čak četvrtina hrvatskih poduzetnika vjeruje kako će u iduće tri godine povećati broj zaposlenih za 20 posto te prihod za 25 posto – istaknuo je Berislav Horvat, Country Managing Partner u EY-u Hrvatska.
Pritom je najavio program EY Poduzetnik godine 2019., u sklopu kojeg će se birati najuspješniji hrvatski poduzetnik godine.

– Hrvati nisu najveći narod, ali mogu biti najkreativniji, najinovativniji i najpoduzetniji. Kako bi u tome uspjeli, trebaju mijenjati mindset, tj. graditi kulturu koja će slaviti uspjeh. Tuđi uspjesi mogu nam služiti kao inspiracija i motivacija, ali i ohrabrenje za daljnje djelovanje – kazao je Ognjen Bagatin, organizator konferencije i ravnatelj Poliklinike Bagatin.

U svim granama

Poduzetnički način razmišljanja potreban je u gotovo svim granama ljudskog djelovanja – od prosvjete do filantropije, a to je potvrdio i Nenad Bakić, poduzetnik i investitor, osvrćući se na projekt Croatian Makers. Govoreći o tom najvećem STEM projektu u Europi, u koji je uključeno 150 tisuća učenika, kazao je kako se kultura uspjeha gradi preko STEM predmeta, STEM kompetencija te ključnih općih kompetencija.

– Trenutačno našim društvom dominira pitanje “Gdje ti je djed bio 1941.?”, a pravo bi pitanje trebalo biti “Gdje će moje dijete biti 2031.?“ Odgovor na to pitanje ovisi o odgovoru kakva će ovo zemlja biti 2031. godine. Nužno je refokusiranje s prošlosti na budućnost, kako bi Hrvatska postala zemlja poduzetničkog mindseta i dobrog života – rekao je Bakić.
Mate Rimac, inovator i osnivač poduzeća Rimac Automobili i Greyp Bikes, kazao je kako je danas mnogo lakše ući u poduzetništvo nego prije desetak godina.

– Za to je najzaslužniji lak pristup financiranju. Novac nikad nije bio dostupniji za one koji znaju i mogu. Trenutno radimo C_TWO, najsnažniji serijski automobil ikad proizveden, te Greyp, najinovativniji bicikl na svijetu. Ne samo da zadržavamo hrvatske radnike, nego privlačimo i one iz svijeta. Stranci postaju Zagrepčani i Samoborci – rekao je Rimac.

Mreže dobrih odnosa

Luka Abrus, direktor tvrtke Five, i Alan Sumina, osnivač i suvlasnik tvrtke Nanobit, rekli su kako mladi hrvatski poduzetnici uspješno surađuju jer im je zajednički cilj biti što uspješniji u izvozu.

 

– Evolucija kaže da opstaju najjači, ali moderna znanost otkriva da su zapravo najbolji oni koji stvaraju najveće mreže dobrih odnosa – dodao je Stjepan Orešković, poduzetnik i znanstvenik.
Uz velik broj poduzetnika, konferencija je okupila i studente, osobe koje kreću u poduzetništvo, potencijalne ulagače te predstavnike resornih i financijskih institucija. Organizator konferencije “Poduzetnički mindset” je časopis “Poduzetnik”, a programski partner EY.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba