RJEŠAVANJE VELIKOG PROBLEMA: Započela sanacija nadvožnjaka Zagorske magistrale kod separacije u Krapini, vrijedna 5,5 milijuna kuna

“S ovog nadvožnjaka već dvije – tri godine padaju kamene gromade i ploče, što je predstavljalo opasnost i za prolaznike i za vozila”

Objavljeno: 01.03.2019. ivanabelosevic

Povodom početka radova na rekonstrukciji i sanaciji nadvožnjaka Zagorske magistrale, kod separacije u Ulici Matije Gupca u Krapini, gradonačelnik Zoran Gregurović, Krešimir Futivić iz Hrvatskih cesta i Tomislav Elpeza ispred izvođača radova, poduzeća Spegra Inženjering d.o.o., izvijestili su javnost o radovima te o samoj investiciji.

Gradonačelnik Gregurović zahvalio je Hrvatskim cestama što je napokon krenula rekonstrukcija ovog nadvožnjaka.

– 2015. godine, kad je došlo do one havarije na Zagorskoj magistrali i urušavanja mosta nedaleko odavde, u Podgori, svi smo se trgnuli i krenuli s rekonstrukcijom mosta na području grada. Svugdje gdje su primijećena oštećenja na tim objektima, alarmirali smo Hrvatske ceste. S ovog nadvožnjaka već neke dvije do tri godine padaju kamene gromade i ploče, tako da je postalo opasno za prolaznike i automobile, no, na sreću, do sad nije bilo nikakvih posljedica. Napravljena je snimka stanja i krenulo se u izradu projektne dokumentacije. Nakon što je ta dokumentacija izrađena, Hrvatske ceste su osigurale sredstva i raspisale postupak javne nabave, te je odabran izvođač radova – istaknuo je Gregurović.

Krešimir Futivić iz Hrvatskih cesta, šef poslovne jedinice Zagreb, koja je zadužena za održavanje cesta u Krapinsko – zagorskoj županiji, kazao je da su dotjerali projektnu dokumentaciju, odabrali izvođača i ovaj tjedan ga uveli u radove.

Zatvaranje mosta

– Vrijednost ugovora sanacije je 5,5 milijuna kuna, a izvođač radova je Spegra, renomirano poduzeće iz Splita. Predviđeno je da se svi radovi gornjeg i donjeg ustroja  završe do kraja listopada – napomenuo je Futivić.

Tomislav Elpeza, predstavnike izvođača radova, istaknuo je da se ide u izmjenu opreme na mostu, izmjenu hidroizolacije i asfalta te samog uređenja mosta.

– Što se tiče samog utjecaja na promet, u prvoj fazi kad krenu radovi na kolniku, promet će biti reguliran semaforima, a u rujnu će oko 40 dana zbog mijenjanja izolacije i asfalta most biti u potpunosti zatvoren za promet. Za ostale radove prilagodit ćemo se uvjetima i ako bude potrebno, raditi i u noćnim satima, tako da ne ometamo promet – dodaje Elpeza.

Ostali radovi sanacije

Gradonačelnik Gregurović je istaknuo da će se prilikom zatvaranja magistrale, promet usmjeriti kroz grad Krapinu, Ulicom hrvatskih branitelja i dalje prema Đurmancu te dodao kako je ovo prva rekonstrukcija objekata na Zagorskoj magistrali, koje se nalaze na području grada Krapine. Rekao je i da je proveden postupak javne nabave te se čeka sklapanje ugovora za rekonstrukciju nadvožnjaka kod sajmišta u Polju Krapinskom, tako da će i ti radovi krenuti za mjesec ili dva.

– U tijeku je i postupak izrade projektne dokumentacije za rekonstrukciju još jednog zahtjevnijeg nadvožnjaka, kod izlaza sa Zagorske magistrale prema centru Krapine prema Zagrebačkoj banci i samom gradu. Nadamo se da će iduće godine i taj objekt ići u obnovu. U tijeku su radovi na jednom manjem propustu u Vidovcu, a proveden je i postupak javne nabave za još dva propusta, u Šemnici i Strahinju, koji bi trebali biti realizirani ove godine. Također, ove godine će se izraditi projektna dokumentacija za most u Lepajcima preko Krapinčice, prema cesti za Krapinske Toplice – zaključio je Gregurović.

 

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba