Saborska zastupnica Marija Puh je tijekom jučerašnje rasprave u Hrvatskom saboru uputila kritiku na novi promidžbeni spot Hrvatske turističke zajednice te zatražila stanku kako bi sve zastupnike upozorila na ovaj propust.
– Gledajući spot, može se protumačiti da je Hrvatska do Zagreba i da ništa sjevernije od Zagreba ne postoji u našoj turističkoj ponudi, a samim time i u našoj Hrvatskoj. Područje sjeverno od Zagreba bogato je kulturnom baštinom, prirodnim ljepotama, kulturnim manifestacijama, zar oni ničime nisu zaslužili niti jednu sekundu u spotu? – pitala je Puh.
Dodala je kako je nevjerojatno da jedan od najposjećenijih muzeja u Hrvatskoj, Muzej krapinskih neandertalaca, Svetište Majke Božje Bistričke, Špancirfest koji je ove godine dobio nagradu za turistički događaj godine, kao odlični primjeri kontinentalnog turizma, ne zaslužuju niti sekundu u spotu.
– Predstavlja li ovaj spot smjer razvoja turizma u kojem naša zemlja želi ići, je li to “turizam 365” o kojem se priča, gdje se kontinent i njegove ljepote i posebnosti u potpunosti zapostavljaju? – istaknula je Puh, koja je kasnije otkrila kako je nakon svog obraćanja počela primati poruke podrške nezadovoljnih turističkih djelatnika koji joj se zahvaljuju na skretanju pozornosti na ovu temu.