Održan novi sastanak na temu organizacije prometa u vrijeme dok je zatvoren čvor Bračak

“Alternativni obilazni pravac mogao bi biti saniran i pušten u promet oko 1. svibnja – radove će financirati Županija i ŽUC“

Objavljeno: 17.04.2021. zagorjeinternational

U petak je u Zaboku održan drugi sastanak na temu organizacije prometa dok je zatvoren čvor Bračak.

Podsjetimo, na prošlom sastanku koji je održan prošlog petka, iznesen je prijedlog da dok ne završi sanacija čvora Bračak, novi alternativni obilazni pravac koji bi skratio put građanima bude županijskom cestom Ž2197, nerazvrstanom cestom Andraševec – Hruševec – Dubrava Zabočka i županijskom cestom Ž2264. Također je definirano da bi taj obilazni pravac bio isključivo za osobna vozila, dok bi teretna vozila i dalje morala voziti obilazno po brzoj cesti do čvora Bedekovčina.

Sigurnosni razlozi

– Nakon što je gospodin Božidar Šnajder izjavio da Hrvatske ceste smatraju da je elaborat zaobilaznog pravca napravljen stručno te da ga ne treba mijenjati, odlučili smo da Krapinsko – zagorska županija i Županijska uprava za ceste preuzmu obvezu financiranja radova sanacije, koji će omogućiti da novi alternativni obilazni pravac županijskom cestom Ž2197, nerazvrstanom cestom Andraševec – Hruševec – Dubrava Zabočka i županijskom cestom Ž2264 bude doveden u stanje koje je prikladno za prihvaćanje pojačanog prometa za vrijeme trajanja radova na sanaciji klizišta na čvoru Bračak. Što se tiče rokova za izvođenje radova, ako nas vrijeme posluži, očekujemo da će spomenuti pravac službeno biti pušten u promet već oko 1. svibnja. Na ponovni upit gradonačelnika Oroslavja Emila Gredičaka o tome postoji li ipak mogućnost dvosmjernog prometa starim mostom Bračak, ponovljen mu je stav Hrvatskih cesta i MUP-a da ta mogućnost ne postoji jer ne mogu biti zadovoljeni sigurnosni uvjeti te da Hrvatske ceste ostaju kod elaborata kojim se predlaže alternativni obilazni pravac županijskom cestom Ž2197, nerazvrstanom cestom Andraševec – Hruševec – Dubrava Zabočka i županijskom cestom Ž2264 – rekao je župan Kolar.

Dodao je da je Božidar Šnajder iz Hrvatskih cesta na sastanku pojasnio zašto je čvor Bračak zatvoren prije početka samih radova na sanaciji klizišta.

– Most je zatvoren iz sigurnosnih razloga jer je njime postalo preopasno prometovati. Naime, zemljana masa klizišta gura upornjak novog nadvožnjaka, odnosno, željeznog mosta te postoji opasnost od iznenadnog pomicanja upornjaka i destabilizacije rasponske konstrukcije, što bi moglo biti potencijalno opasno, ukoliko bi se netko zatekao na mostu u trenutku popuštanja upornjaka – rekao je Kolar.

Nazočni na sastanku

Sastanku su, uz župana, nazočili gradonačelnik Zaboka Ivan Hanžek, gradonačelnik Oroslavja Emil Gredičak, gradonačelnik Donje Stubice Nikola Gospočić, ispred Hrvatskih cesta voditelj Ispostave Zagreb Božidar Šnajder, ispred ŽUC-a KZŽ Kruno Krklec i Gordan Tramišak, zatim predstavnici MUP-a – Danko Vukić, voditelj odsjeka službe policije PU krapinsko – zagorske i Tomislav Zajec, pomoćnik načelnika postaje prometne policije Krapina, zamjenica ravnatelja Zavoda za hitnu medicinu KZŽ Jadranka Urbanc, ravnatelj Opće bolnice Zabok i bolnice hrvatskih veterana Tihomir Vančina, pročelnica županijskog Upravnog odjela za gospodarstvo, poljoprivredu, turizam, promet i komunalnu infrastrukturu Sanja Mihovilić, pročelnik Upravnog odjela za komunalno gospodarstvo i javne potrebe Grada Zaboka Nenad Miletić te projektant Dražen Brezak iz tvrtke Nord projekt.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba

Prijavite se na naš newsletter