Nabavite ulaznice na vrijeme

Dođite i ove subote u Kino Krapina, prikazuju se dva sjajna filma

Objavljeno: 19.10.2023. zagorjeinternational

Ove subote u Kino Krapina ponovno stižu dva sjajna filma.

Najprije u 19 sati slijedi animirana avantura ‘Gulliverov povratak’. Film se temelji na ideji ukrajinskog predsjednika Volodimira Zelenskog i njegovom idealu, da glavni lik iz klasika Jonathana Swifta nije div po veličini, već div po srcu i hrabrosti. U kontekstu trenutnih zbivanja, ova priča o maloj zemlji Liliput kojoj prijeti invazija moćne vojske dobiva novi značaj.

U filmu, svjetski putnik i avanturist Gulliver pozvan je da se vrati u Lilliput, grad koji je prethodno spasio od neprijateljske flote susjedne i neprijateljske zemlje Blefuscu. Kad stigne, zatiče samo nezadovoljstvo, paniku i očajnu gomilu, jer je kralj Lilliputa svoj narod uvjerio da se vraća legendarni div Gulliver. Umjesto toga, oni otkrivaju običnog čovjeka, dok je cijeli grad bio spreman i gradio smještaj kako bi dočekao diva. Razočaran, kralj naređuje Gulliverovo pogubljenje. U međuvremenu, nepobjediva armada Blefuscua stiže pred grad i ponovno prijeti.

Ulaznice možete nabaviti OVDJE, na blagajni dvorane od utorka do petka od 13 do 17 sati i sat vremena prije projekcije, a trailer za film pogledajte OVDJE.

Zatim se u 21 sat prikazuje kriminalistička, povijesna drama ‘Ubojice cvjetnog mjeseca’, a kultni je američki redatelj Martin Scorsese okupio provjerenu glumačku ekipu koju predvode oskarovci Leonardo DiCaprio i Robert De Niro.

Film prati seriju ubojstava unutar indijanskog plemena Osage u Oklahomi 1920-ih godina. Osage su postali najbogatiji narod na svijetu nakon što je na njihovom teritoriju pronađena nafta. Mnogi su ih zbog toga iskorištavali kako bi došli do novca, što je dovelo do niza ubojstava koja je The Guardian nazvao genocidom protiv američkih domorodaca. Ubojstva se smatraju prvim velikim slučajem koji je istraživao novoosnovani FBI.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme