JER GOOGLE ZNA SVE: Otkrivamo koji su se pojmovi najviše pretraživali u prošloj godini

Hrvati su još jednom dokazali da su nogometna nacija, ali i veliki ‘fanovi’ turskih sapunica

Objavljeno: 01.01.2022. zagorjeinternational

Ispratili smo 2021. godinu, no, prije nego što joj kažemo posljednje zbogom, zanimljivo je osvrnuti se na ono što ju je obilježilo. A odgovor na to što je bio predmet interesa Hrvata, ali i ‘građana cijelog svijeta’, kao i uvijek, ima – Google.

Kada se pogledaju pojmovi koje su Hrvati najviše ‘guglali’ u prošloj godini, može se reći da je statistika ‘šarolika’. Hrvati su još jednom dokazali da su nogometna nacija, pa su tako najviše puta u Google tražilicu upisali pojam “Euro”. Podsjetimo, u lipnju i srpnju održano je Europsko nogometno prvenstvo i to po prvi puta u 12 različitih zemalja.

Pažnju hrvatske javnosti zaokupljali su i izbori, koji su drugi po redu ‘guglani’ pojam. Podsjetimo, u svibnju su održani lokalni izbori, na kojima su Hrvati birali čelnike svojih općina, gradova i županija.

Treći po redu najpopularniji pojam, pomalo iznenđujuće, ili možda ipak ne, bila je “Ambasadorova kći”. Za one koji još uvijek nisu proniknuli tako duboko u svijet turskih sapunica, radi se o hit seriji koja donosi bajkovitu priču o Sancar i Nare, koji su zaljubljeni još od djetinjstva, iako je njen otac protiv njihove veze. Par zato odluči pobjeći i vjenčati se u tajnosti, ali onda mlada iznenada nestane. Sancar vjeruje da je ona pobjegla u žaljenju, ali zapravo je za sve kriv otac. Godinama kasnije, oni se ponovno susreću, ali Sancar već priprema vjenčanje s drugom djevojkom…

A od kako je završila turistička sezona, najviše bure u javnosti podigle su COVID potvrde, koje su se našle na četvrtom mjestu najviše pretraživanih pojmova u RH.

Među top 5 je još jedan veliki nogometni događaj – utakmica Dinamo – Tottenham.

Najpretraživaniji filmovi i serije također su jako raznoliki, pa se tako u top 10 mogu pronaći domaće, korejske, hollywoodske i regionalne produkcije najrazličitijih žanrova. Pa ipak, Hrvate je najviše zanimao srpski film “Južni vetar: Ubrzanje” i već spomenuta turska TV serija “Ambasadorova kći”.  

Iz globalnih trendova pretraživanja, možemo zamijetiti utjecaj pandemije na razmišljanje ljudi, posebice na području mentalnog zdravlja, zapošljavanja i putovanja, ali i porast osviještenosti o klimatskim promjenama.

Svjetskim trendovima pretraživanja dominirao je sport, a zanimljivo je da su tri globalno najpretraživanija pojma vezana uz indijski kriket. Svijet je također zanimao razvoj situacije u Afganistanu, kao i tragična situacija s Alecom Baldwinom, a ljudi diljem svijeta zabavljali su se gledajući Squid Game i Eternals te slušajući pop zvijezdu Oliviju Rodrig.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba