NAŠE NAJPOZNATIJE MARIJANSKO SVETIŠTE NAJVIŠE POSJEĆUJU JUŽNOKOREANCI, KINEZI, POLJACI I NIJEMCI

REKORDNA TURISTIČKA GODINA ZA MARIJU BISTRICU: Broj noćenja u 2017. povećan za 14, a broj dolazaka za 12 posto

Objavljeno: 25.03.2018. zagorjeinternational

Održana je 10. sjednica Skupštine Turističke zajednice općine Marija Bistrica. Iz izvješća o radu u 2017. godini, izdvojeno je aktivno sudjelovanje u organizaciji ili suorganizaciji manifestacija od važnog značaja za destinaciju: “Bistrički fašinek”, “Vincekovo”, “Ljeto u Mariji Bistrici”, “Martinje” i “Advent u Mariji Bistrici”. Što se tiče broja posjetitelja, prema statističkim pokazateljima u 2017. godini nadmašen je ukupan broj ostvarenih noćenja od kada se bilježi statistika u uredu Turističke zajednice, od 1998. godine.

“Advent u Mariji Bistrici”

Ukupno je ostvareno 24.021 noćenje, što je povećanje za 14,75 posto u odnosu na 2016. godinu. Povećan je i broj dolazaka za 12,44 posto, pa ih je tako lani bilo 15.934. Što se tiče vjerskog turizma, 2017. godine bilo je 970.740 posjetitelja, od čega 129.240 stranaca. Najveći broj stranih turista bio je iz Južne Koreje (4.728), Kine (799), Poljske (1957) i Njemačke (786). Istovremeno, najveći broj noćenja zabilježili su također turisti iz Južne Koreje (4.769), Kine (1.439), Poljske (2.001) i Njemačke (1.117). Posebno je istaknuta i manifestacija “Advent u Mariji Bistrici”, kao spoj tradicije i duhovnosti života te turističke promidžbe Marije Bistrice i Krapinsko – zagorske županije. Prošle godine manifestaciju je posjetilo preko 35 tisuća posjetitelja, a tu je i “Doček u podne”, koji je prošle godine zabilježio rekordnu posjećenost od 10 tisuća posjetitelja.

Centar za posjetitelje

U prošloj godini otvoren je i Centar za posjetitelje Marija Bistrica, specijaliziran za interpretaciju i edukaciju posjetitelja, ali i lokalnog stanovništva o važnosti očuvanja, zaštite i valorizacije lokalne tradicijske i kulturne baštine, posebice očuvanja umijeća svjetski prepoznate kulturne baštine – dječjih drvenih igračaka i licitara uvrštenih na UNESCO-vu “Reprezentativnu listu nematerijalne kulturne baštine čovječanstva”. Tu je i akcija ocjenjivanja i nagrađivanja najljepše uređenog okoliša, pod novim nazivom “K suncu prosi svaka roža”. Novitet u turističkoj ponudi Marije Bistrice je i “Mjesec bistričkih štrukli”, u kojem sudjeluju svi bistrički ugostitelji koji imaju mogućnosti za pripremu štrukli. Također, prošle je godine nakon natječaja odabran i novi vizualni identitet Turističke zajednice i slogan “Puna srca”.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba