Iz Hrvatskih cesta obećavaju:

Do konca godine pustit će se u promet prvi dio spojne ceste od Zaboka do Krapine

Objavljeno: 30.11.2016. mladenmandic

Ideja o izgradnji spojne, odnosno paralelne ceste između Zaboka i Krapine, datira još od vremena pripreme i izgradnje autoceste Zagreb – Macelj. Razlog tome je činjenica što na potezu od Gubaševa do Krapine trasa autoceste pokriva trasu državne ceste D1, pa na tom dijelu više nema odgovarajuće ceste niže kategorije koja bi omogućavala ravnomjernu distribuciju prometa na ulazu i izlazu s autoceste, te odvijanje alternativnog prometa u koridoru same autoceste. Osim toga, kažu u Hrvatskim cestama, ova dionica ima zadaću povezivanja stambenih i radnih industrijskih zona središnjeg dijela županije. Postojeće ceste koje bi trebale preuzeti ovu ulogu, loših su tehničkih karakteristika i najvećim dijelom prolaze središtima naselja.

Izmicanje instalacija

– Prva dionica paralelne ceste od zabočke Regeneracije do benzinske postaje i trafostanice je izgrađena i kategorizirana kao državna cesta D24. Gradnja državne ceste potrebna je kako bi se na svim kategoriziranim i drugim cestama pripadnog područja omogućilo u svim smjerovima ravnomjerno odvijanje prometa prema i s autoceste. Lokacijskom dozvolom dobivenom u svibnju 2011. godine, kao i njenom izmjenom i dopunom od lipnja 2011. godine, zona obuhvaća spojne ceste Zabok – Krapina, ukupne duljine 13,1 kilometara. Cesta je podijeljena na tri dionice, a svaka je dionica funkcionalno podijeljena na dvije faze, tako da su u prvim fazama, pored izvedbe svih građevinskih radova, predviđena i sva izmicanja instalacija, koja su u primarnoj funkciji dionice ceste – rekli su nam u Hrvatskim cestama. Dodaju kako je na taj način moguće ishoditi pojedinačne građevinske dozvole i u konačnosti i pojedinačne uporabne dozvole.

Tri faze

– Radovi na prvoj fazi od 6,1 kilometara su u tijeku. Kroz desetak dana će se podnijeti zahtjev za tehnički pregled i puštanje dionice do kraja godine. Izvoditelji radova su Zajednica ponuditelja Viadukt i Zagorje gradnja, a ugovorna vrijednost bez PDV-a iznosi oko 44 milijuna kuna. Druga faza je u procesu izdavanja građevinske dozvole, dok je treća još uvijek u fazi projektiranja – rekla nam je glasnogovornica Hrvatskih cesta Tamara Pajić.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba