Page 9 - ZI Broj 57/2015
P. 9
amo gubitke plina, a o sigurnosti s dobro sjećaju stariji. Njihovo vađenje,
takvim cijevima ne treba ni posebno čišćenje i skladištenje također je
govoriti. Upravo zbog tih potreba zahtijevalo dodatno vrijeme i radnu
za rekonstrukcijom svih vrsta komu- snagu. Plan je, da ih upotrijebimo
nalne infrastrukture i s obzirom na za uređenje pristupne staze prema
relativno uzak gradilišni prostor za Starom gradu ili Franjevačkom sa-
kretanje kompletne građevinske me- mostanu. Također smo u dva navrata
hanizacije, nažalost, u spomenutim naišli na dubinske poprečne kanali-
ulicama nemamo mogućnost istovre- zacijske sustave za koje se uopće nije
meno i paralelno izvoditi zamjenu više znalo da postoje, tvrdi Gregurović.
različitih infrastruktura. Prema tome, Iako usporeni, radovi su se nastavili,
tehnološka organizacija gradilišta a dosad je u ovoj fazi u Ulici Matije
definirana je po segmentima za Gupca napravljena sva komunalna
svaku komunalnu infrastrukturu kako infrastruktura, osim DTK kabelske
bi se njihova gradilišna mehanizacija kanalizacije čiji su radovi u završnoj
mogla neometano kretati i obavl- fazi, a počeli su i završni radovi na
jati sve potrebne građevinske radove, novoj kolničkoj konstrukciji. U Mag-
objašnjava gradonačelnik Gregurović, istratskoj ulici su izvršeni građevinski
dodajući da velik problem stvaraju radovi na izgradnji novog sustava
i stare instalacije koje nisu nigdje odvodnje otpadnih i oborinskih voda,
evidentirane, a neke od njih su rela- kao i novog magistralnog vodoop-
tivno visoko u kolničkoj konstrukciji skrbnog cjevovoda do Starogradske
što je i protivno pravilima struke. ulice.
Djelomično to i nije čudno s obzirom - Ulica Matije Gupca sa kompletno iz-
na njihovu veliku starost. vedenim nogostupima i prvim slojem
asfalta trebala bi biti gotova u ru-
Neočekivani problemi jnu. Zajedno s tom ulicom, uredit će
se i raskrižje, tzv. separacija, koja je
- Javljaju se često i neočekivani prob- također u lošem stanju. Terminskim
lemi, pa smo tako ispod postojećih planom za ovu godinu obuhvaćena je
asfaltnih slojeva kolnika u Ulici Mat- i Magistratska ulica do Trga Ljudevita
ije Gupca naišli na granitne kocke u Gaja, koja bi također trebala biti do
dobrom stanju, kao prvotni kolnički konca godine kompletno riješena s iz-
zastor ove ulice, čega se vjerojatno

vedenim nogostupima i prvim slojem možda i više, s obzirom na današnja
asfalta na kolniku. Također, u ovoj go- tehnološka napredovanja u kvaliteti
dini u planu je da će se riješiti odvod- ugrađivanih materijala. Osim što
nja, voda i plin u Gajevoj ulici te bi se je samim time ovo ogroman zahvat,
asfaltirao kolnik u jednom sloju, dok dodatna je otežavajuća činjenica da
bi se ostali radovi po nogostupima je riječ o središnjoj gradskoj jezgri
izvodili početkom iduće godine, čim koja zbog ovakvih radova mora biti
to vremenski uvjeti dozvole. Dakle, prometno odcijepljena od ostalih di-
po kolnicima bi se u ovoj fazi izvodio jelova grada. Svjesni smo problema
samo prvi asfaltni sloj, dok se drugi prometnog diskontinuiteta u zoni
- završni, planira ugraditi na proljeće zahvata, a također istovremeno
2016. godine, nakon što završe svi smo izvodili i opsežne radove u Ulici
potrebni radovi na cijeloj dionici, Zrinskog i Frankopana, gdje su zami-
objašnjava gradonačelnik. jenjene vodovodne cijevi, a uređene
Dodaje da će se taj završni sloj asfalta su i prometne površine tako da je ci-
izvoditi tehnološki s dva paralelna jeli sjeverni dio grada na neki način
„finišera“, kako bi se dobio neprekinu- bio blokiran. No, ovo su takve vrste
ti sloj asfalta po čitavom poprečnom investicija, pa stoga zahvaljujem
presjeku kolnika, odnosno izvedba svima na razumijevanju. Ako ove
bez spoja. radove samo usporedimo s mostom
Uređenje Trga Ljudevita Gaja planira na Zagorskoj magistrali koji je u in-
se pak za proljeće 2016. godine, kada gerenciji Hrvatskih cesta, za kojeg je
bi i taj dio Krapine dobio novi izgled. bilo potrebno oko tri mjeseca da se
sanira, nadam se da onda građani
Zagorje Jednom u 50 godina imaju razumijevanja i za ovaj daleko
veći opseg radova. Smatram da je
- Ovom rekonstrukcijom u gradu konačno i grad Krapina zaslužio ovak-
Krapini se prvi puta sustavno i plan- vu rekonstrukciju u svojem centru, u
ski rješava komunalna infrastruktura svojoj jezgri te se veselim saznanju
središnje gradske jezgre – rekon- da ćemo uskoro moći prometovati
struiraju se sve vrste komunalne novouređenim glavnim gradskim
infrastrukture u navedenoj dionici prometnicama i imati novi, ljepši i
čija ukupna duljina iznosi oko 1500 funkcionalniji izgled centra grada.
metara. Želim naglasiti našim Stoga molim sugrađane za još malo
građanima kako se investicije strpljenja i razumijevanja, zaključio
ovako velikog opsega i složenosti je gradonačelnik Gregurović.
izvode jednom u 50 - 60 godina, a
9
International
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14