Page 2 - ZI Broj 66/2015
P. 2
AKTUALNO
Štrajk nastavljen još samo u SŠ u Bedekovčini te u zabočkom ŠUDIGO-u

U Zagorju jučer štrajkalo još samo 12

posto srednjoškolskih profesora

Mladen Mandić Ministar Mornar posjetio je zabočki ŠUDIGO sredinom lipnja jih škola nastavilo tek 67 od ukupno
[email protected] 558 djelatnika, što iznosi oko 12 posto.
Najviše profesora štrajkalo je u Sredn-
Štrajk prosvjetara uvelike jenjava i u joj školi u Bedekovčini, gdje je štrajkalo
Krapinsko – zagorskoj županiji. Na- 64 od 137 zaposlenih, a na cijelom
kon što su sa štrajkom prestali djelat- području Zagorja, jučer je štrajkalo još
nici osnovnih škola te djelatnici u viso- samo troje srednjoškolskih profesora i
kom obrazovanju, jučer su sa štrajkom to u Srednjoj školi za umjetnost, diza-
djelomično nastavili tek djelatnici jn, grafiku i odjeću u Zaboku. Nastava
srednjih škola. se od svih zagorskih srednjih škola,
U Krapinsko – zagorskoj županiji, sa jučer djelomično nije održavala, samo
štrajkom je u deset zagorskih sredn- u Srednjoj školi u Bedekovčini.

BEOGRAD Dodijeljene nagrade “Brand Leader Award 2015.”

Krapinsko - zagorska županija
lider kontinentalnog turizma u
jugoistočnoj Europi

Alen Brodar zanju ugleda i povjerenja u turizam
[email protected] cijele regije jugoistočne Europe. Iako
svoj povijesni imidž gradi dugi niz
UBeogradu su u sklopu 5. Bi- godina pažljivo biranim strategijama,
znis konferencije SEET 2015. Krapinsko-zagorska županija je ugra-
dodijeljene nagrade “Brand Leader dila u svoj turistički proizvod sve
Award 2015.”, a među dobitnicima ono što je atraktivno, jedinstveno,
je i Krapinsko-zagorska županija, ko- tržišno interesantno, pozitivno i pre-
joj je dodijeljena nagrada za lidera poznatljivo. Izuzetnom pažnjom koja
kontinentalnog turizma u regiji. se posvećuje kreiranju i razvoju viso-
- Krapinsko - zagorska županija sim- kokvalitetne cjelogodišnje turističke
bol je izvanredne turističke desti- ponude i njenom pozicioniranju na
nacije koja svesrdno doprinosi podi- regionalnom i globalnom tržištu,

Krapinsko-zagorska Inače, nagrada „Brand Leader godina, s ciljem afirmacije najistak-
županija daje iz- Award“ se dodjeljuje pojedincima, nutijih kompanija, institucija, poje-
vanredan doprinos kompanijama i institucijama koji su dinaca i medija koji kontinuiranim
jačanju ugleda i dali izuzetan doprinos unapređenju, pozitivnim razvojem i inovativnim
konkurentnosti popularizaciji potencijala i kreiranju strategijama postavljaju više stan-
turističke ponude konkurentnog imidža turističke in- darde i unapređuju tržište te daju
regije, stoji u dustrije regije jugoistočne Europe, značajan doprinos u popularizaciji
obrazloženju žirija. na osnovu niza standardiziranih privrednog potencijala, kreiranja
Nagradu je preuzeo kriterija koji podrazumijevaju ino- konkurentnog tržišnog imidža regi-
zamjenik župana vativnost, visoku razinu tržišne je. Uz nagradu Krapinsko-zagorske
Anđelko Ferek-Jam- prepoznatljivosti i pozicioniranja županije, u Hrvatsku su još otišle
brek, koji je tom autentičnog proizvoda. Dodjela dvije nagrade – jedna aerodromu
prilikom održao ove nagrade održava se već devet Zadar te druga Hrvatskom farmeru,
i prezentaciju o Eko Etno Grupi.
Zagorju, “Bajci na
dlanu”.

2 Zagorje International
   1   2   3   4   5   6   7